Auroressa Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet om et billig sted i Moss/Oslo eller på internett, hvor jeg kan kjøpe billig exstansions, clip on clip of. Vet billig= ikke alltid bra, men det jeg har nå, er totalt ødelagt, og jeg nekter og gå med mitt korte hår. Takk for tips
sequin Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 billigste stedet nært Moss er Angels Afro i Oslo, rett ved siden av gunerius. Der er det billig og _bra_ hår, har brukt extensions i mange år, og hos Angels Afro har de vledig bra hår i forhold til prisen
Gjest Lillekanin Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Jeg anbefaler Bobbys eller Saras. Bobbys syns jeg er hakket bedre,og det er også rimeligere. De er utrolig behjelpelige og flinke i salongen deres i Dronningens gate i Oslo. Selv kjøpte jeg to pakker der jeg har hatt i påvente av at håret har vokst ut og det er INGEN som tror meg når jeg sier det er fake! De har også extentions med striper i, og det er knallfint for å få litt fargespill. Anbefales
sequin Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Jeg anbefaler Bobbys eller Saras. Bobbys syns jeg er hakket bedre,og det er også rimeligere. De er utrolig behjelpelige og flinke i salongen deres i Dronningens gate i Oslo. Selv kjøpte jeg to pakker der jeg har hatt i påvente av at håret har vokst ut og det er INGEN som tror meg når jeg sier det er fake! De har også extentions med striper i, og det er knallfint for å få litt fargespill. Anbefales bobbys er noe av det dårligste jeg har vært borti... 1
Gjest Lillekanin Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Det er jo smak og behag! De har mange typer hår der. Jeg kjøpte vanlig clip-ons og syns de var kjempebra. Men jeg har dårlig erfaring med great lengths (det er påsveisa da), det skilte seg fra mitt vanlige hår og så ikke pent ut...eller den Jessica Simpson hairdo-saken...så ut som jeg hadde lånt håret te Barbie hahaha
Auroressa Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2011 Jeg anbefaler Bobbys eller Saras. Bobbys syns jeg er hakket bedre,og det er også rimeligere. De er utrolig behjelpelige og flinke i salongen deres i Dronningens gate i Oslo. Selv kjøpte jeg to pakker der jeg har hatt i påvente av at håret har vokst ut og det er INGEN som tror meg når jeg sier det er fake! De har også extentions med striper i, og det er knallfint for å få litt fargespill. Anbefales Har selv hatt Bobbys de siste årene, men da jeg bruker det hvertfall hver tredje dag, så syntes jeg det blir slitt innen et par måneder. Men kanskje jeg skal prøve meg på Saras? Syntes bare prisen er litt stiv. Men kanskje det er litt bedre kvalitet på det..
Auroressa Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2011 billigste stedet nært Moss er Angels Afro i Oslo, rett ved siden av gunerius. Der er det billig og _bra_ hår, har brukt extensions i mange år, og hos Angels Afro har de vledig bra hår i forhold til prisen Der har jeg aldri vært før, tidligere handlet håret på Bobbys, men hva ligger prisen på clip on der da? Er kvaliteten bra syntes du?
Gjest Lillekanin Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Jeg syns håret fra Bobbys er noe bedre enn fra Saras,fordi det blander seg bedre med mitt eget hår. Syns håret fra Bobbys og er tjukkere og mer fyldig enn fra Saras. Men Saras er veldig bra det også! Det går vel på smak og behav tenker jeg
Auroressa Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2011 Jeg syns håret fra Bobbys er noe bedre enn fra Saras,fordi det blander seg bedre med mitt eget hår. Syns håret fra Bobbys og er tjukkere og mer fyldig enn fra Saras. Men Saras er veldig bra det også! Det går vel på smak og behav tenker jeg Ok:-)
sequin Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Der har jeg aldri vært før, tidligere handlet håret på Bobbys, men hva ligger prisen på clip on der da? Er kvaliteten bra syntes du? der får du hår fra 500kr til et par tusen, de har stort utvalg. Her er nettsiden Angels afro Det billigste jeg har kjøpt der kostet 650kr, og disse hadde samme kvalitet som bobbys, brukte de hver dag i fem måneder og da var de litt slitt, men så farget jeg de og da ble de litt krusete i tuppene, men de kan fint brukes enda
Brukernavn Skrevet 10. mars 2011 #12 Skrevet 10. mars 2011 Men hvor mange cm må eget hår være før man kan sette på disse clip on extensions?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå