AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hei Har holdt på med en fyr i litt over 2 måneder nå. I starten virket han skikkelig keen og sendte masse meldinger og virket interessert, men i det siste virker det som det har dabbet litt av fra han sin side. De to siste ukene er det kun jeg som har tatt initativ til å sende melding først..Og når jeg sender meldinger er repsonsen noe laber, men når vi først er sammen, er det skikkelig bra. Når det bare er vi to som henger sammen, oppfører vi oss som et kjærestepar. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, hva vil han? Skal jeg spørre ham hva han vil med oss? Vil jo ikke fremstå som masekjerring heller. Personlig tenker jeg at dersom han hadde vært interessert, så ville han vist at han brydde seg ved å sende litt oftere meldinger og rett og slett være litt mer "på".. Hva tror dere?
Vilma Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Hei Har holdt på med en fyr i litt over 2 måneder nå. I starten virket han skikkelig keen og sendte masse meldinger og virket interessert, men i det siste virker det som det har dabbet litt av fra han sin side. De to siste ukene er det kun jeg som har tatt initativ til å sende melding først..Og når jeg sender meldinger er repsonsen noe laber, men når vi først er sammen, er det skikkelig bra. Når det bare er vi to som henger sammen, oppfører vi oss som et kjærestepar. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, hva vil han? Skal jeg spørre ham hva han vil med oss? Vil jo ikke fremstå som masekjerring heller. Personlig tenker jeg at dersom han hadde vært interessert, så ville han vist at han brydde seg ved å sende litt oftere meldinger og rett og slett være litt mer "på".. Hva tror dere? Jeg synes at du bare skal spørre jeg, så får du forhåpentligvis et klart svar Bedre det enn å bruke tid og krefter på noe som ikke kommer til å bli noe av.. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 TS her igjen. Overanalyserer jeg ? På en måte så mener jeg at enkelte ting er bare som de er.. men syns jo det er dumt, fordi vil jo være med han.. men nå har jeg bestemt meg for å ikke ta kontakt før han gjør det.
Gjest made4u Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Jeg kan bare svare for meg selv, men for min del viser jeg mer og mer iver dess hardere jeg faller. Om det virkelig utvikler seg til kjærlighet, da blir jeg ganske så intens og det er vanskelig for meg å ikke søke den andres oppmerksomhet. Og dersom jeg er sammen med andre, venner og familie m.m., da får jeg hele tiden tilbakemeldinger om hvor mye jeg snakker om henne jeg har falt for. Andre er nok mer tilbakeholden, men dem kan ikke jeg fatte og har vanskelig for å forstå hvordan de kan ha falt like kraftig som meg. Kjenner meg derfor ikke igjen i hvordan noen uttrykker kjærligheten, hvordan dem kan holde seg så rolig og snakke så lite om den de har falt for. Tar meg ofte i å være skuffet over enkelte kamerater, når dem på spørsmål om hva dem føler for kjærestene sine svarer så kjedelig og tørt at jeg umulig kan forstå at dem virkelig bobler over av alle de følelsene jeg har - for meg er forelselse som en rus, den griper tak i meg og hele meg sprudler. Må ha en slik kjæreste også jeg, ei jeg kan hente frem barnet i meg sammen med til tider, ei å virkelig sprudle sammen med av og til. Er for mye alvorlig og seriøst her i verden, til at man ikke tidvis skal legge alt dette fra seg og bare gå inn i rusen kjærligheten kan være og la seg rive med av den. Jeg forstår virkelig ikke slike som han du har noe på gang med - men som sagt, jeg vet at vi mennesker er forskjellig så du burde kanskje ta en prat med han. Om det derimot hadde vært jeg som hadde vært slik, da ville det vært et negativt tegn for jentas del, og jeg ville ikke vært all verdens interessert og bare brukt noen inntil noen som virkelig fikk det til å boble over med følelser dukket opp.... For han kan det være annerledes, da han kan være helt ulik meg der og slik sett kanskje ville mer enn han viser og du kan se - derfor må du snakke med han om alt selv om det kanskje ikke er det enkleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå