Gjest helt_Fersk2015 Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 etter utallige tester, og 3 uker siden ikm, så vet ikke jeg verken frem eller tilbake noen som vet hvor lenge det er før en får lege time? syns jeg har hørt noe om 10 uker
Athene Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 etter utallige tester, og 3 uker siden ikm, så vet ikke jeg verken frem eller tilbake noen som vet hvor lenge det er før en får lege time? syns jeg har hørt noe om 10 uker Det er nok litt tidlig ennå, helt vanlig å hoppe over en syklus innimellom. Har du nettopp sluttet på hormonprevansjon må du regne med å vente et års tid. Jeg gikk ca 8 mnd uten mensen. Deretter fikk jeg legetime, med ventetid en måned. Der fikk jeg henvisning til gynekolog (fastleger kan lite om dette), der var det to måneders ventetid. Det gikk da 11 måneder uten mens før jeg fikk en time med en fagperson. Nå, over et år etterpå, har jeg fortsatt ikke mensen. Det er ingen legemidler som kan stabilisere syklusen med mindre de finner et bakenforliggende problem, noe som tilhører skjeldenhetene. Foreløbig vil du sannsynligvis bare få beskjed om å se det ann noen måneder til.
Gjest helt_Fersk2015 Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 jeg har ikke gått på prevansjon på 3 år, men har hatt mye vondt i magen siste ukene, kvalme, og div annet! så vet ikke hva jeg skal gjøre.. hadde samme smertene sist gang jeg var gravid, men det endte i en bo.. menmen.. får vell bare vente å se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå