Gå til innhold

Brullupskjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest minsin373
Skrevet

For å finne ut prisen må du vel spørre i butikken eller ringe de. Maggie Sottero kjolene er dødslekre :rodmer:

Skrevet

Jeg har for lenge siden forelsket meg i Phuong av Maggie Sottero :rodmer:

Skrevet

For å finne ut prisen må du vel spørre i butikken eller ringe de. Maggie Sottero kjolene er dødslekre :rodmer:

Er de dyre også? :P

Skrevet

Er de dyre også? :P

Ja, de er dyte. Tror de pleier å koste fra 12'000 og opp, men jeg er ikke helt sikker.

Gjest minsin373
Skrevet

På ebay er de ikke så dyre nei (et par tusen), men skal du kjøpe i butikk ligger vel prisen på rundt 10 000 og oppover?

Gjest minsin373
Skrevet

Kvalitet for penga vettu! Da varer kjolen hele dagen :fnise:

Skrevet

Elsket min Maggi Sotter kjole :rodmer: Utrolig fin passform etc etc. Kostet 10.000kr, men den hadde ikke så mye pynt/broderier så mulig andre koster nok litt mer..

Skrevet (endret)

Jeg har for lenge siden forelsket meg i Phuong av Maggie Sottero :rodmer:

Åh, kjolen min! Jeg fikk sydd denne (neste prikk lik) gjennom eBay og ga 1000 kr inkludert frakt. Og kvaliteten er fantastisk! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ingen brudekjoler som ikke er stroppeløse eller har dyp utringning lenger? :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Åh, kjolen min! Jeg fikk sydd denne (neste prikk lik) gjennom eBay og ga 1000 kr inkludert frakt. Og kvaliteten er fantastisk! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, jeg husker faktisk å ha lest at du gjorde det. Jeg er så forelsket i den kjolen, men er jo ikke forlovet, så hva kan man gjøre? :sukk:

Skrevet

har tittet litt rundt nå, er jo så mange ufattlig fine brudekjoler. men er jo ikke forlovet engang, så er vel litt tidlig å begynne å forelske seg i brudekjoler :sjenert:

Skrevet

har tittet litt rundt nå, er jo så mange ufattlig fine brudekjoler. men er jo ikke forlovet engang, så er vel litt tidlig å begynne å forelske seg i brudekjoler :sjenert:

Er ikke forlovet selv, men håper det skjer snart! Men en stund til bryllup blir det nok :)

AnonymBruker
Skrevet
Denne har jeg forelsket meg i.. Men er ikke forlovet, bare drømmer ;)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er heller ikke forlovet, men drømmer om denne hvis jeg en gang skal gifte meg ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er heller ikke forlovet, men drømmer om denne hvis jeg en gang skal gifte meg ;)

Den var utrolig fin!! :rodmer:

Skrevet

Den var utrolig fin!! :rodmer:

Jeg vet :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha denne når jeg gifter meg til neste år. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...