AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #101 Skrevet 20. mars 2011 Ja, kvinnfolk som tyter og låter hele tiden, og spesielt når de har en ubehagelig høy latter i tillegg, blir fort veldig irriterende. Kontorlandskap er forøvrig den ondes oppfinnelse Dette!
Steinar40 Skrevet 20. mars 2011 #102 Skrevet 20. mars 2011 Veldig enig i dette. Jeg er en jente som alltid har vært i forhold fra jeg var 18 til nå som jeg er 30. Jeg har for meg at jeg møter menn hele tiden når jeg er singel, og går ofte på dater. Syns det er veldig morsomt å date, mens jeg har venninnner (som alltid er single) og de syns det er utrolig kjedelig å date, med mindre det er Mr Mann med stor M. Her er du sikkert inne på noe helt vesentlig. Egen motivasjon. Jeg personlig syns det er ca like morsomt å gå på en date som å gå til tannlegen. Hvis det ikke er med den rette dama. Jeg syns heller ikke at jeg har lave kriterier til de mennene jeg har vært i forhold med. Samtidig er jeg pittelitt enig med Steinar40 som sier at 95% av menn vil ha en dame som er huslig osv. Ikke det at jeg står på pinne for mannen min, men jeg liker å være litt husmor og sørge for at alt er på stell hjemme. Ja, det er farlig å være enig med meg her inne vettu Selv når jeg har helt rett
Gjest Ylva Virvla Skrevet 20. mars 2011 #103 Skrevet 20. mars 2011 Noen forelsker seg oftere enn andre. Det er nok en av grunnene til at noen er i forhold oftere enn andre.
Becka Skrevet 20. mars 2011 #104 Skrevet 20. mars 2011 Noen forelsker seg oftere enn andre. Det er nok en av grunnene til at noen er i forhold oftere enn andre. Sant. Men så er det jo oss som skal være forelsket nærmest før vi har sagt hei til fyren.. ( dama )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå