AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har da klart å fått permanent øyenbrynsfarge ( hurtigfargingen til Depend) på neglene,og får det ikke bort igjen. Har prøvd zalo, såpe og aske,men det vil ikke gå bort.. Noen som har opplevd det samme eller som har gode råd??
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har da klart å fått permanent øyenbrynsfarge ( hurtigfargingen til Depend) på neglene,og får det ikke bort igjen. Har prøvd zalo, såpe og aske,men det vil ikke gå bort.. Noen som har opplevd det samme eller som har gode råd?? Sitronsaft skal være blekende, men er kanskje ikke nok. Du kan sikkert bruke hydrogenperoksid. Spør på apotek og si hva du trenger det til.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Sitronsaft skal være blekende, men er kanskje ikke nok. Du kan sikkert bruke hydrogenperoksid. Spør på apotek og si hva du trenger det til. Tusen takk for råd! Skal prøve dette
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 TS her. Jeg har nå prøvd sitronsaft og hydrogenperoksid, men ingen av delene funket!! :/ Noen andre som har råd eller tips??
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Har du latt neglene ligge å godgjøre seg en stund i hydrogenperoksiden? Hvis ingenting funker så har du jo en god grunn til å kjøpe neglelakk i det minste.
Antlers Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Har gjort det samme selv, og lot det bare vokse ut. Synes du det er svært sjenerende kan du jo bare bruke neglelakk, som en annen nevnte
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har prøvd å bruke neglelakk, men jeg må ha flere lag for å dekke det noenlunde til, og da blir det bare klumpete og fælt Altså bare enda verre.
Havtorn Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Øvelse gjør mester.. neste stopp: Trend og skjønnhet
Antlers Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har prøvd å bruke neglelakk, men jeg må ha flere lag for å dekke det noenlunde til, og da blir det bare klumpete og fælt Altså bare enda verre. Forsøk med en mørkere neglelakk. Om du ikke vil ha svart, finnes det mye annet å velge mellom - alt fra plommelilla til dypgrønn 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Forsøk med en mørkere neglelakk. Om du ikke vil ha svart, finnes det mye annet å velge mellom - alt fra plommelilla til dypgrønn Dypgrønn hørtes pent ut da! Skal se om jeg finner en i den fargen
trutten Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 hva hvis man har fått det på huden da..? har prøvd å vaske det bort og skrubbe med alt mulig, men det er like synlig enda etter et par dager
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 Derfor det heter permanent farge, den går ikke bort. Men den vil slites av etterhvert. Imens kan du bruke litt mere sminke, for å sjule over at de ble for mørke.
Gjest BabyBlue Skrevet 1. september 2011 #13 Skrevet 1. september 2011 Har lest at rens fra MD formulations kan svekke styrken på fargen til en viss grad.... om du har det liggende, da.
sequin Skrevet 1. september 2011 #14 Skrevet 1. september 2011 Prøv med barberskum! Kjæresten min lærte meg dette da han brukte barderskum for å få bort ting som sitter veldig godt, skånsomt og veldig effektit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå