Gå til innhold

Blødning under og etter samleie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det siste halvåret har jeg hatt blødning under og etter samleie. Iblant har det vart omtrent hele dagen etter, iblant har det vært mest akkurat ved samleie. Igår var det en stund siden forrige samleie, og da blødde jeg virkelig mye. Så vi måtte avbryte det hele. Dette er grusomt!!!

Gynekologen sa at det er slimhinner eller noe fra livmorhalsen som har vokst utover/ nedover i skjeden. Men betyr det at jeg for alltid må ha sex som om jeg var midt i mensen? :( Jeg har tatt blodprøver for å sjekke hormonnivå også, og et av resultatene var visstnok ikke bra, så jeg skal ta nye kontrollprøver. Ellers har jeg menstruasjon med ca 6-7 uker mellom hver gang.

Jeg er virkelig livredd for at jeg skal blø slik for alltid.... Eller at det er noe alvorlig selvsagt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Neida. 5 minutter med laser, og bortevekk.

Hvofor gynekologen ikke har nevnt dette er merkelig..

AnonymBruker
Skrevet

Hun sa at de tidligere pleide å brenne bort slikt, men at det hsdde vist seg å ikke fungere mer enn et par mnd så var det tilbake. Så hun nevnte det jo såvidt.

TS.

Gjest Gjest
Skrevet

For noen få trengs det flere runder ja, men stort sett så er det borte etter en eller to brenninger.

Og uansett, det er vel bedre å få det fjernet med jevne mellomrom, enn å miste såpass mye blod som det virker som du gjør?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, herregud, uten tvil! Jeg mister jo langt fra så mye som under en menstruasjon, men det er ganske ekkelt rett og slett å bli fulle av blod ved samleie.

Men det må vel være noe man får dekket og ikke må betale selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...