VinterFru Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Vil bare tipse dere om å holde buketten lavt. Ingen av oss er vel vandt til å gå rundt med slike buketter, og alle gjør vi samme feilen og holder den altfor høyt. Det gjorde jeg, og det ser litt rart ut på bildene... Kun et tips, så slipper dere å ergre dere over det etterpå 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2002 #2 Del Skrevet 26. februar 2002 Heisann, Vinterfru, og gratulerer med den store dagen! Tusen takk for tipset også. Bare lurer på hvor høyt/ lavt man skal holde buketten. Livhøyde eller lavere? Håper også at fotografen har greie på slikt når vi skal fotograferes, slik at vimsehuet meg klarer å huske på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leoanna Skrevet 26. februar 2002 #3 Del Skrevet 26. februar 2002 Helt enig med deg! Heldigvis for meg hadde jeg allerede fått dette tipset, så jeg ungikk bukket-under-haka syndromet på de fleste bildene. Astra: Jeg holdt bukketten i "magehøyde". Og en dyktig fotograf passer på både bukettholdinga og andre små detaljer, så der trenger du ikke stresse. _________________ ~leoanna~1212[ Dette Innlegg er endret av: leoanna den 2002-02-26 15:30 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå