Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å ta permanent makeup (øyenbrynbryn) og lurer på hvor jeg burde få det utført.

Jeg har sett Solvår Hegge sine verk og synes hun er dyktig, men så fant jeg en annen: http://www.irenesmakeup.com/ og lurer på om noen har erfaringer med dette stedet? Jeg er ikke sååå opptatt av pris da det er viktig at jeg får et bra resultat, men når det ene er dobbelt så dyrt som det andre så lurer jeg på om det er "like greit"?

Noen andre anbefalinger/ting jeg burde vite? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

utrolig dårlig øyebryn mange av de der, noen som ikke var symetriske osv. Noen av brynene var ett og slett uflaterende. at hun bruke sepia farger på bildene sier jo litt. Jeg hadde lett betalt 5000 hos solvår, enn 2000 hos hun der. men skal jo gå rundt med det i noen år også..! Men solvår så føler jeg at man vet hva man får, jeg skal selv ta permanente øyebryn.. men det er lang venteliste hos solvår :(

Skrevet

utrolig dårlig øyebryn mange av de der, noen som ikke var symetriske osv. Noen av brynene var ett og slett uflaterende. at hun bruke sepia farger på bildene sier jo litt. Jeg hadde lett betalt 5000 hos solvår, enn 2000 hos hun der. men skal jo gå rundt med det i noen år også..! Men solvår så føler jeg at man vet hva man får, jeg skal selv ta permanente øyebryn.. men det er lang venteliste hos solvår :(

Nå vet ikke jeg hvem noen av disse er, men er enig med deg at det var mange _mindre pene_ bryn der. Fargene var det jeg vil kalle uekte, og veldig veldig påtegnet. Selv om det er det de faktisk er, trenger de ikke bli så.. unaturlige.

AnonymBruker
Skrevet

Ah, takk for svar!

Hvor lang ventetid er det hos Solvår?

AnonymBruker
Skrevet

jeg bestilte time i dag, første ledig var 6. desember!!

Skrevet

jeg bestilte time i dag, første ledig var 6. desember!!

Oj. Er det ikke mulig å sette seg på venteliste? Er salltid noen som må avbestille pga en eller annen grunn.

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor ikke heller bestille et annet sted hvor de er like flinke og som du kan få time hos om en uke eller to? plus at det sikkert er en mye trivligere pris.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Slett =)

Endret av Leanfear

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...