Gå til innhold

Patetiske patetiske meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble brutalt singel for en god stund siden. Vondt brudd, mye følelser, utroskap fra min manns side osv. Han bor så sammen med det mennesket han bedro meg med, jeg forakter både han og henne.

Etterhvert begynner man å savne sex. Har litt "hjelpemidler" som jeg bruker innimellom, ikke så ofte da det som regel er nærhet jeg savner og ikke selve orgasmen. I går kjente jeg at det var lenge siden sist, men det ble totalt mislykket. Midt oppi begynte jeg å tenke hvor jævli patetisk jeg er. Han har ekte vare, og ikke bare det - hun er yngre, tynnere, penere en meg... De har sikkert kjempebra sex mens jeg forsøker å tilfredsstille meg selv med en jævli vibrator! Det endre med krampegråt og det er veldig lenge siden sist jeg gråt på grunn av han/han/bruddet.

Jeg ble ikke ferdig og pakket rabbitten i sinne langt vekk i skapet. Føler at det er nederlag å hente den fram. Hva gjør man?!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd du er dame. :( Ellers hadde det bare vært å dra inn til Oslo og betale en prostituert.

Du kjenner kanskje noen som kan bli pulekompis?

Gjest Hanne
Skrevet

Hei kjære deg!

Det var da veldig leit å høre. Det må være forferdelig vanskelig for deg å savne nærheten hans, det kan ikke en vibrator hjelpe deg med. Det at han forlot deg for en yngre kvinne, ikke prøv å la det bli hovedtanken til at det gikk galt mellom dere, og ikke tenk på henne som en bedre kvinne enn deg. Hun var faktisk en del av utroskapen, og jeg synes det er veldig vanskelig, ja jeg kan faktisk ikke ha respekt for kvinner som involverer seg med en utilgjengelig person.

Det er nok bare tid som kan hjelpe deg å komme skikkelig over dette, men prøv å fokuser på deg selv. Du er nå en singel kvinne, som har deg selv å nye. Bruk vibratoren din, og tenk at du tar vare på deg selv! Lær deg å elske deg selv! Gi deg selv belønning for at du ikke var feilen i forholdet, du var ikke utro, han var den onde personen, ikke deg. Og for all del, ikke si at det var din skyld for du ble eldre eller noe slikt. Det var hans feil, og et forhold basert på utroskap vil aldri få ordentlig tillit. Hvis jeg involverte meg med en mann som forlot en annen kvinne for meg, kunne jeg aldri ha stolt fullt og helt på han. Det vil alltid være en tvil, blir han lei av meg og er jeg bra nok?

Så lag hjemmespa og bruk vibratoren din. Prøv å feire at du er en selvstendig kvinne som kan gjøre deg selv lykkelig. Og jeg synes du ikke bør få en "pulekompis", vær heller alene en stund, og reflekter over hva som kan gjøre deg lykkelig, og om du eventuelt trenger et forhold for å oppnå det.

Håper du får det bedre med tida.

Mvh. Hanne.

Skrevet (endret)

Yngre, tynnere og penere er IKKE garanti for bedre sex!

Mulig hun er håpløst dårlig, både i senga og ellers, på ting som du var en mester i?

:-)

En utro drittsekk må du bare komme over. Det kan selvsagt ta tid.

Frem med sexhjelpemidlene og gi deg selv en orgasme som eksen aldri klarte å gi deg :-)

Solosex er ikke patetisk. Det er deilig, og helt naturlig når man er alene!

Lykke til. Dette går bra skal du se :-)

Endret av Henkie
  • Liker 2
Skrevet

Altså...møkkamann som var utro, ikke verdig å tas i med illtang engang. Og så er han sammen med hun som var villig til å gå til sengs med han selv om han var i et forhold...ha ha...de fortjener hverandre!

De plages sikkert vilt av sjalusi og usikkerhet i fohold til hverandre - hvordan kan de noensinne stole på hverandre med det utgangspunktet de startet opp sitt forhold med? God sex er mer enn bare utveksling av kroppsvæsker. Det handler også om trygghet, kjærlighet, nærhet og å våge å gi seg hen til et menneske - og det krever full tillit.

Jeg tipper sex'en de har ikke er så all verden, jeg.

Pastill

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble brutalt singel for en god stund siden. Vondt brudd, mye følelser, utroskap fra min manns side osv. Han bor så sammen med det mennesket han bedro meg med, jeg forakter både han og henne.

Etterhvert begynner man å savne sex. Har litt "hjelpemidler" som jeg bruker innimellom, ikke så ofte da det som regel er nærhet jeg savner og ikke selve orgasmen. I går kjente jeg at det var lenge siden sist, men det ble totalt mislykket. Midt oppi begynte jeg å tenke hvor jævli patetisk jeg er. Han har ekte vare, og ikke bare det - hun er yngre, tynnere, penere en meg... De har sikkert kjempebra sex mens jeg forsøker å tilfredsstille meg selv med en jævli vibrator! Det endre med krampegråt og det er veldig lenge siden sist jeg gråt på grunn av han/han/bruddet.

Jeg ble ikke ferdig og pakket rabbitten i sinne langt vekk i skapet. Føler at det er nederlag å hente den fram. Hva gjør man?!

Man skal aldri deppe pga en mann .Det er mer enn nok menn her i verden som går ledig .Faktisk er det kvinneunderskudd og mannsoverskudd her til lands . Så kvinner har mye å velge imellom ....he he Tenk så spennende - nå har du muligheten til å finne deg en ny spennende mann .

Jeg har aldri vært i så godt humør , som da typen slo opp . Jeg strålte av LYKKE , føltes som om han satte meg FRI . Da jeg ikke klarte å løsrive meg selv fra han . Var det deilig at han gjorde det for meg : )

Er kjempespennende å være singel , nå kan jeg velge fritt noe nytt og som kanskje passer meg bedre .

Tenk positivt .

Og det er virkelig ingen problem å få seg en friend with benefits om du vil . Inntil du finner den rette , er jo det godt å ha .

Glem X . Ikke tenk på han . Konsentrer deg om andre menn istede .Bruk tiden din på dem heller . For X er ute av livet ditt nå .

Hvorfor kaste bort verdifull TID på å tenke på X ? Bare tull .

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Yngre, tynnere og penere kan like gjere bety dødskjipt sexliv.

Jeg tror løsningen er å finne seg en reboundmann, som kan holde deg i skje og se på film og pule deg innimellom, men allikevel ikke være så seriøs at du blir såra når dere skiller lag :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes rebound er slemt, man prøver å lure seg selv, for ikke å snakke om personen som blir brukt som rebound, hva hvis h*n legger mye mer i et forhold enn den forsmådde som bare vil ha noe å trøste seg med?

Kos deg med vibratoren du. Den krangler ikke, sier ikke nedsettende ting om deg, blir ikke sjalu og oppfører seg mistenksomt eller kommer hjem en dag og påstår den ikke er forelsket i deg lengre.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg nyter vibrator selv om jeg har mann. Koser meg av og til alene, når han ikke er hjemme og gleder meg til en kveld med alenekos inn i mellom. For meg er dette ikke det samme som sex, og noe som løser spenninger i kroppen og gir fokus bare på meg og min orgasme, uten at jeg må bli våt eller "prestere" noe som helst.

Du kan se på dette som at du kan tilfredsstille deg alene, og at du ikke trenger en utro drittsekk for å tilfredsstille deg, eller at du trenger en hvilken som helst fremmed mann for å ha sex med. Du er en voksen kvinne med kontroll over eget liv. Du viste at du fortjener bedre en en utro drittsekk, og frem til du finner en mann som er god nok for deg skal du pokker klare deg alene med rabitten din. Du er en flott kvinne, som ikke trenger en mann for tilfredsstillelse her i livet. Det er helt ok å savne kos og nærhet, men du er ikke avhengig av en mann for å få nytelse her i livet. Du er en sterk singel kvinne, som for pokket kan ta ansvar for egen nytelse vel?

Gjest Gjest
Skrevet

Dette var trist lesing.:( Vet ikke hva jeg skal si, håper alt ordner seg...

Gjest Gjest
Skrevet

Sorry for en liten avsporing ts, jeg skjønner at du har det virkelig ille. Alt jeg kan si er at mennesker som er utro har utrolig liten empati, prøv å komme deg videre.

Så til avsporingen: womenwomen: hvorfor ble du dumpet?, ble manne lei av deg?

AnonymBruker
Skrevet

involverer seg med en utilgjengelig person

Utro menn er pr. definisjon ikke utilgjengelige. Det er nettopp problemet.

TS, du har ingen grunn til å føle deg patetisk. Vet at det ikke hjelper å høre det men det er nå sånn det er. Du har ingen ting å skamme deg over. Samtidig er det helt legitimt å ønske mer. Du savner "alt det andre". Klart kommer du til å ha stunder der du kjenner tomhet og ensomhet, stunder der du kjenner forargelse og hat, men du bør også prøve å være nysgjerrig på hva som finnes der ute. Tillat deg selv såpass. Du fortjener alt du ønsker deg.

Vær glad du er kvitt han som ikke fortjener deg. Han var åpenbart ikke noe å samle på, ergo gjorde han deg på et makabert vis en slags tjeneste. Nå er den andre kjerringa stuck med fyren! Du er fri til å gå videre! Ta den tiden du trenger.

Skrevet

Takk for svar. Føler meg litt bedre :)

Vet ikke helt hva som skjedde i forgårs, det var nok bare en ekstra tung dag. Som godt voksen dame med tenåringsbarn og bosatt i en ganske liten by så er det ikke så enkelt å finne en reboundmann eller en pulekompis. Eneste menn jeg kjenner er kollegaer og mennene til venninnene mine og alle de er selvsagt utelukket :)

Får vel bare kose meg alene så lenge og forsøke å sette pris på de positive tingene en singeltilværelse faktisk medfører. Og kanskje plutselig en dag dukker det opp noe spennende....

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Føler meg litt bedre :)

Vet ikke helt hva som skjedde i forgårs, det var nok bare en ekstra tung dag. Som godt voksen dame med tenåringsbarn og bosatt i en ganske liten by så er det ikke så enkelt å finne en reboundmann eller en pulekompis. Eneste menn jeg kjenner er kollegaer og mennene til venninnene mine og alle de er selvsagt utelukket :)

Får vel bare kose meg alene så lenge og forsøke å sette pris på de positive tingene en singeltilværelse faktisk medfører. Og kanskje plutselig en dag dukker det opp noe spennende....

Prøv nett dating . Du finner deg nok en knullevenn der om du vil .

Jeg er også blitt singel ganske nylig . Kjenner jeg savner sex veldig . Så må bare få meg en elsker snarest ! Har flere mannlge kandidater jeg liker ganske godt og som kan brukes til nettopp det : ) Men har ikke våget å yttre det helt i klartekst for noen av dem , enda . Men skal mote meg opp til det snart .For det er uholdbart å leve uten skikkelig par sex i lengden . De blir sikkert ikke så overrasket kanskje . Bare føler det kan bli dumt , om disse er seriøst interesert i meg - mens jeg er bare ute etter en flørt og kos ,spenning etc . Da kan jeg raskt såre noen . Jeg liker ikke å bruke folk slik . Får bare være ærlig å si hva jeg er ute etter i første omgang . Så får vi ta det derfra senere . Kan jo hende man faller for hverandre eller ikke . Når man er blitt bedre kjent og har knullet noen ganger . Men det vet man jo ikke før man har prøvd noen av dem : )

Gjest Harriet
Skrevet

Husk at sannsynligheten for at det nye forholdet hans vil være av varig karakter er ytterst liten. Faktisk er det kun 10% av forholdene som oppstår ved utroskap som varer, de aller, aller fleste ryker temmelig fort.

Den som sist, ler best :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...