Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

eg har nå bestemt meg for å prøve md formulation, og siden de koster 1/4 av prisen i nettbutikkene skal jeg heller prøve meg der.

Jeg har nå sittet i to dager å lest, og undersøkt. Men jeg skjønner INGEN ting. Jeg har kvisr i t sonen, og spesiellt my på haken og mellom øyenbryn. De på haken har plutselig blitt permanente ( til min store skekk; da jeg ALDRI hadde kviser før) Jeg har også rødlig hud, og nupper på kjeven og opp til ørene. For tiden smører jeg annsiktet med ren alovera, noe som hjelper godt, men kan ikke fortsette med det for alltid.

jeg har sett meg ut MD formulation cleanser og er nå på jakt etter en passende fuktighetskrem. ( vet jeg trenger mye mer produkter, men begynner der da dett er veldig dyrt)

SKulle gjerne hatt en fuktighetskrem som også hadde litt solfaktor da jeg er ute store deler av dagen hele året og har da funnet (md formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20)

Eller er dette helt gærent i henhold til det jeg egentlig er ute etter :) ?

På forhånd TAKK til de som gidder å ta seg tid

Endret av fionel
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når du bruker MD er det riktig at du må ha en solfaktor i fuktighetskremen din. Helst ikke bruk toner når du har tenkt å gå ut for å sole deg etc.

Forslag:

md formulations Facial Cleanser (rens)

md formulations Continuous Renewal Serum (toner, som fungerer utmerket på kviser etc)

Fuktighetskrem er vanskelig å anbefale, desverre:)

Skrevet

takk :D

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde velge for sensitiv hud ettersom du er ganske rød eller?

• Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet

På sidene til Bare Escentuals som bl.a. fører md formulations, finner du produktanbefalinger/program til ulike hudtyper. Det høres i utgangspunktet ut som om du har fet hud, og da kan du bruke disse produktene: http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Oily&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN

Hvis du ikke synes at beskrivelsen stemmer med sånn som du opplever huden din, kan du jo sjekke beskrivelsen av normal/fet kombinasjonshud eller problemhud. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Continuous Renewal Serum er ikke en toner slik som noen her hevder. Det er et serum.

• Liker 2
Skrevet

For all del ikke kjøp cleansing gel med mindre du har veldig fet hud! Et lite heads up bare :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...