Norbertine Skrevet 7. mars 2011 #21 Del Skrevet 7. mars 2011 Ring ham! Og oppdater oss etterpå! Elsker sånne tråder... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 7. mars 2011 #22 Del Skrevet 7. mars 2011 Aaaw så utrolig romantisk!! Gi han en sjangs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #23 Del Skrevet 7. mars 2011 Veldig romantisk, kanskje, men også naivt å tro at det ikke KAN være at han har brukt denne på ørten andre. Har bodd i USA selv, og hvis jeg skal være generaliserende så er det vel rundt menn som "styrer spakene" på kaffemaskinen. Det er nå bare mitt inntrykk. Men, naivt eller ikke. Er mannen hot og du har lyst til å bli kjent med han - hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThatWoodcut Skrevet 9. mars 2011 #24 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg vil bare følge med på hva som skjer=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. mars 2011 #25 Del Skrevet 10. mars 2011 Ååå så driiitsøtt. Hvorfor gjør ikke norske gutter slikt? Fordi at når vi gjør sånt, risikerer vi politiavhør. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arctandria Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg vil bare følge med på hva som skjer=) jeg ringer nok desverre ikke. Tror vi er litt forskjellige steder i livet rett og slett....han er helt sikkert student som jobber litt ved siden av og jeg tror ikke det hadde "tatt seg ut" for aa si det slik ;-) Ellers vil jeg ha menn, ikke gutter......kravstor sier mamma.. likevel, en fin liten sjekkelinje var det uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 10. mars 2011 #27 Del Skrevet 10. mars 2011 Hva gjør du så neste gang du skal ha morgenkaffe? Det kan bli litt pinlig, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #28 Del Skrevet 10. mars 2011 Hva gjør du så neste gang du skal ha morgenkaffe? Det kan bli litt pinlig, eller? Nesj. Er jo bare å si takk for komplimenten, men er dessverre uaktuelt Er man sporty nok til å servere romantiske dikt til fremmede så er man også sporty nok til å ta et høflig avslag med godt humør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #29 Del Skrevet 10. mars 2011 Han er garantert homofil. Ingen normale mannfolk skriver noe så femi. Og stokk dum da, som prøver å sjekke opp feil kjønn. Akkja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 11. mars 2011 #30 Del Skrevet 11. mars 2011 Er man riktig uheldig med slikt i Norge, står man plutselig uten jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #31 Del Skrevet 11. mars 2011 TS, har du ingen venner, ingen bekjente, ingen slekt, familie, noen som står deg litt nærmere som du kunne delt dette med heller enn en gjeng fremmede personer på nett som du ikke kjenner? Synes det tyder på at du ikke eier noe liv. I så fall er jeg glad på hans vegne som du avslo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #32 Del Skrevet 11. mars 2011 TS, har du ingen venner, ingen bekjente, ingen slekt, familie, noen som står deg litt nærmere som du kunne delt dette med heller enn en gjeng fremmede personer på nett som du ikke kjenner? Synes det tyder på at du ikke eier noe liv. I så fall er jeg glad på hans vegne som du avslo. Bare morsomt at hun delte dette med oss. Ikke vær så surmaget da. Eller..... kanskje ikke du ( og forsåvidt jeg også ) heller har noe liv siden vi er her inne midt på natten. Om man ikke er på nattevakt, da. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. mars 2011 #33 Del Skrevet 11. mars 2011 TS, har du ingen venner, ingen bekjente, ingen slekt, familie, noen som står deg litt nærmere som du kunne delt dette med heller enn en gjeng fremmede personer på nett som du ikke kjenner? Synes det tyder på at du ikke eier noe liv. I så fall er jeg glad på hans vegne som du avslo. Slemming! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #34 Del Skrevet 11. mars 2011 TS, har du ingen venner, ingen bekjente, ingen slekt, familie, noen som står deg litt nærmere som du kunne delt dette med heller enn en gjeng fremmede personer på nett som du ikke kjenner? Synes det tyder på at du ikke eier noe liv. I så fall er jeg glad på hans vegne som du avslo. Du har vel heller ingen venner siden du måtte dele dette med en masse ukjente mennesker på nett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå