Arctandria Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Bor i en større by i USA og stikker innom en lokal kaffesjappe hver morgen før jobb for min daglige dose morgenkaffein. Kjøper kaffen og betaler med kort, sier til baristaen at han bare kan kaste kvitteringen. Da sier han, nei du er nødt til å ta vare på den i dag. Så ser jeg han skribler noe ned på baksiden, bretter den i to, gir den til meg og smiler lurt. åpner den og leser etter at jeg har kommet ut av kaffebaren....han skrev: "Roses are red violets are blue Every day when I go to work I hope to see u I think you r single, although I have doubts Call me one day I want to take u out! undertegnet med navn, hjerte med pil igjennom og telefonummer han er superkjekk, men garantert yngre enn meg. Men kanskje jeg burde gi han en sjanse...... 15
Kelsier Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Aww! Det var jo veldig sjarmerende da! Ta sjansen! 2
virw Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Høyres jo nesten ut som på ein romantisk film! <3 Kvifor ikkje ta sjangsen?
lille-lure Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 aaawwww :rodmer: :rodmer: Den var jo super søt da! jeg synes du skal gi han en sjangse
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Bor i en større by i USA og stikker innom en lokal kaffesjappe hver morgen før jobb for min daglige dose morgenkaffein. Kjøper kaffen og betaler med kort, sier til baristaen at han bare kan kaste kvitteringen. Da sier han, nei du er nødt til å ta vare på den i dag. Så ser jeg han skribler noe ned på baksiden, bretter den i to, gir den til meg og smiler lurt. åpner den og leser etter at jeg har kommet ut av kaffebaren....han skrev: "Roses are red violets are blue Every day when I go to work I hope to see u I think you r single, although I have doubts Call me one day I want to take u out! undertegnet med navn, hjerte med pil igjennom og telefonummer han er superkjekk, men garantert yngre enn meg. Men kanskje jeg burde gi han en sjanse...... Ååå så driiitsøtt. Hvorfor gjør ikke norske gutter slikt? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 haha, hvor mange tror du ikke han har brukt den på 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 haha, hvor mange tror du ikke han har brukt den på Who cares?
Guriane Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Bor i en større by i USA og stikker innom en lokal kaffesjappe hver morgen før jobb for min daglige dose morgenkaffein. Kjøper kaffen og betaler med kort, sier til baristaen at han bare kan kaste kvitteringen. Da sier han, nei du er nødt til å ta vare på den i dag. Så ser jeg han skribler noe ned på baksiden, bretter den i to, gir den til meg og smiler lurt. åpner den og leser etter at jeg har kommet ut av kaffebaren....han skrev: "Roses are red violets are blue Every day when I go to work I hope to see u I think you r single, although I have doubts Call me one day I want to take u out! undertegnet med navn, hjerte med pil igjennom og telefonummer han er superkjekk, men garantert yngre enn meg. Men kanskje jeg burde gi han en sjanse...... Åååe!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Ett stykk kåt amerikansk herremann det der. 2
Guriane Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Ett stykk kåt amerikansk herremann det der. Det kan nok være. Men likevel..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #16 Skrevet 7. mars 2011 Han er garantert homofil. Ingen normale mannfolk skriver noe så femi. 1
Gjest reebok Skrevet 7. mars 2011 #17 Skrevet 7. mars 2011 haha, hvor mange tror du ikke han har brukt den på Om han har brukt den 45 ganger før; HVA har det å si, hvis det kan bli noe ut av det med TS...? det hadde jeg brydd meg katta om, og heller ikke villet nevnt noe om. TS; go for it! Det finnes sjelden situasjoner hvor man opplever en romantisk gest fra en mann nå til dags, og hvor ofte ser man ikke at kvinner begynner å klage på at mannen sin ikke er romantisk av seg.... Lykke til! 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. mars 2011 #19 Skrevet 7. mars 2011 Han er garantert homofil. Ingen normale mannfolk skriver noe så femi. Jah. Dette kommer selvfølgelig fra en veeeeeldig norsk mann. Typisk norske menn å være like romantiske som gråstein. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå