Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat fått tilbud om studentbolig i Oslo, og vil takke ja til den. Men i kontrakten står det at leieforholdet løper til 31.07.11. Jeg vil jo fortsette å leie neste skoleår, kan jeg det? Er jeg 100 % sikret hybelen dersom jeg fornyer kontrakten innen en viss frist eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat fått tilbud om studentbolig i Oslo, og vil takke ja til den. Men i kontrakten står det at leieforholdet løper til 31.07.11. Jeg vil jo fortsette å leie neste skoleår, kan jeg det? Er jeg 100 % sikret hybelen dersom jeg fornyer kontrakten innen en viss frist eller noe sånt?

Det pleier ikke være et problem å få fornyet kontrakten. Les reglene og spør om det er noe du er usikker. http://www.sio.no/wps/portal/!ut/p/c5/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gDfwNvJ0dTP0NXAyNDA3-TQE8DKADKR2LKm7jD5fHrDgfZh18_WB4HcDTQ9_PIz03VL8iNMMgycVQEAHYGj3E!/dl3/d3/L0lDU0lKSWdrbUEhIS9JRFJBQUlpQ2dBek15cXchLzRCRWo4bzBGbEdpdC1iWHBBRUEhLzdfME8wS0JBNU4xRTBNSDJWMzlMNTAwMDAwMDAvOUU2Z3U5ODczMDAwMw!!/?WCM_PORTLET=PC_7_0O0KBA5N1E0MH2V39L50000000000000_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/migration/SiO/Boliger/Regler+og+betingelser/

Skrevet

Alle kontraktene er sånn. De går ut i slutten av semesteret, men du får automatisk tilsendt ny søknad, hvor du bare må fylle ut at du fremdeles studerer. Så lenge du gjør det, får du beholde din bolig.

Skrevet

Alle kontraktene er sånn. De går ut i slutten av semesteret, men du får automatisk tilsendt ny søknad, hvor du bare må fylle ut at du fremdeles studerer. Så lenge du gjør det, får du beholde din bolig.

Jepp. Kontraktene varer bare et halvt år av gangen. Ikke mye styr med å fornye kontrakten. Helt normalt :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...