Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes vi menn får så mye pepper for kor dårlige sjekkere vi er på byn, så eg tenkte vi kunne utligne ubalangsen her med noen historier av dårlige sjekketriks fra damer :P.

I helgen kom det 2-3 damer bort til meg og satt seg plutselig i sofaen eg satt i. Eg som satt ganske komfortabelt ble jo presset inn og måtte et øyebklikk sitte med beina tett inntil hverandre. Sån ut av ingenting begynnte de å spørre om eg mente de var feit? xD, det virket som en rutine de brukte på menn. Før eg svarte de ba eg ho ene om å sitte seg på kanten og så flyttet eg ho andre sån at eg kunne sitte normalt igjen xD. Spurte de om de alltid gikk rundt og spurte om andre syntes de var feit, de var jo åpenbart ikkje feite. Ville bare at eg skulle sucke opp til de, men :P det gidder ikkje eg å bruke tiden min på. Då tok de og hentet inn en fjerde og sier til ho: Han her kaller oss feite, Zomg!? Og så begynner hun og å mase om det og xD. Nei eg orket ikkje de så eg gikk bort til hun ene av de som ikkje maste om de var feit eller ikkje, og spurte om vi skulle danse. Når eg gikk, gikk de bort til noen andre menn og kjørte samme rutinen på de så det ut som xD..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. hvor gammel er du egentlig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skal være sikkert og visst. At en del damer er dårlige sjekkere.

Kanskje ikke så rart, siden de fleste forventer at mannen skal ta første initiativet. Med konsekvens at de har liten erfaring på området.

Skrevet

hehe.. hvor gammel er du egentlig?

Blir 21 dette året :=)

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg jente men opplevde faktisk et, etter mitt syn, dårlig sjekkeforsøk fra ei bifil jente i helga.

Plutselig står hun der og jabber ivei, helt uten videre, om at hun er bifil. Lurer på om jeg er bifil (jeg er ikke det). Når jeg sier jeg er hetero forsøker hun å overtale meg til å prøve det ut for det er jo sååå mye bedre å ha sex med en av samme kjønn. Jeg fikk DEN detaljerte beskrivelsen av hvordan hun utførte oralsex....

Virka ikke på meg, søt jente men nei takk :skratte:

Skrevet (endret)

Kanskje ikke så rart, siden de fleste forventer at mannen skal ta første initiativet. Med konsekvens at de har liten erfaring på området.

Eg pleide å tenke at det var så drit å være mann for det var eg som måtte gjøre alt arbeidet med å ta kontakt osv. No er eg egentlig veldig glad for at eg fikk det "presset" siden det gir meg muligheten til å gå bort til de eg vil og ikkje er en passiv deltager som venter på at noe skal skje. Er absolutt en fordel å kunne ta det første initiativet.

Endret av Bankai L
Skrevet

Tror det ligger noe her ja. Det er liksom forventet av oss jenter at det er dere gutter som tar initiativet. Dette fører i noen tilfeller (kanskje de aller fleste??) at vi er grønne på området og ikke vet hvordan vi skal sjekke.

Selv merker jeg at når jeg vil sjekke opp noen, havner jeg i den situasjonen hvor jeg tenker at uansett hva jeg sier, så blir det bare dumt.

Har vært vitne til et par eksempler på dårlige sjekketriks, bl.a. ei jente som "uheldigvis" sølte ut litt av ølen sin på en fyr, for så å virke fullstendig overrasket og uskyldig. Virket dårlig på denne karen, da han utbrøt "Hva i H****** er det du driver med?!!" så surt på jenta og gikk :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

inisativet.

grøss...det gjør vondt å lese.

• Liker 2
Skrevet

grøss...det gjør vondt å lese.

Hvis du fokuserer mer på skrivefeil og skrivemåte enn selve innholdet burde du kanskje la hver å lese tråden i det hele tatt :). Skrivefeilen er rettet dog.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...