AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Vurderar å kjøpe meg orgasme krem. Noen som har prøvd? Funker det ? Og hvor skal en smøre det?
Gjest Chanè Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 her har jeg gått glipp av noe, forstår jeg ... *lurer* 1
FantasDick Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har forsøkt spansk flue, funker som bare det! :D
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har forsøkt spansk flue, funker som bare det! :D Hva er spansk flue?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Og hvis det høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det også.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Dette lurer jeg også på.. Finnes det noe krem for vaginal orgasme ?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Dette lurer jeg også på.. Finnes det noe krem for vaginal orgasme ? Ja, sæd, og pikken det kommer ut av 1
FantasDick Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Hva er spansk flue? Spansk flue er vel egentlig giften Cantharidin som utvinnes av biller (gjerne spansk flue), og som feilaktig antas å ha en seksuelt opphissende effekt. Men jeg har forsøkt en krem med samme navnet, som helt sikkert ikke har billegift i seg, men som gav meg sterkere orgasmer. Jeg er litt treg å få i gang, og forble like treg med denne kremen, men orgasmene ble mye sterkere. Jeg forsøkte å google litt, men fant ikke den aktuelle kremen. Jeg fikk kjøpt den (under disk) på en sexleketøysjappe.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har forsøkt spansk flue, funker som bare det! :D Jepp! Det kan sterkt anbefales.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå