Gjest Trixiebell Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Føler det er mange som skal ha en av disse kjolene. Så jeg spør, hvor mange av dere skal ha en av disse?
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 De eneste som har sagt at de skal ha Jasmine er først meg, men så ble det ikke meg allikevel (lang historie) så fant jeg ut at Diddi hadde hatt den i fjor, så kom septemberbrud og nå Shygirl. Moulin Rouge har jeg ikke telling på....
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Såvidt jeg kan huske skal Arwen, jea og Eiline ha Moulin Rouge....
Gjest Prinsessen Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg hadde Moulin Rouge. Innmari så populær den var her inne da.
Jens Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 Er det noen flere kjoler som mange skal ha enn disse to?
Gjest frøken,ikkje innlogga Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Ikkje for å vere kjip altså, men synast de ikkje at det er dumt når "mange" andre skal ha eller har hatt same kjolen som deg? Det er kanskje litt vanskeleg å unngå då, iallefall viss ein vel eit av dei mest kjende merka. Sjølv har eg ein kjole i eit merke eg aldri hadde høyrt om før, har heller ikkje klart å finne den på nettet, litt dumt for då kan eg ikkje syne han fram for dykk Dama i butikken sa han var fransk av merket Bella.
Pusekatt Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg ser ærlig talt ikke helt problemet, jeg (dette svaret burde vel kanskje vært i Moulin Rouge-tråden, men). Man har da ikke enerett på (det man selv definerer som) god smak? At andre liker samme kjole som en selv, og gifter seg i den - hva så? Selv har jeg god nok selvtillit til å tro at jeg så fantastisk og unik ut i min kjole (Féerie fra Annie Couture, også en veldig populær kjole ifølge brudesalongen), selv om det kanskje er 50 andre som har giftet seg i samme kjole. Dessuten kan en kjole varieres med forskjellig tilbehør; smykker, veske, sko, hansker, frisyre, slør, brudebukett; mulighetene er uendelige. Og når alt kommer til alt er det faktisk mennesket INNI kjolen som er det viktigste da. De 50 andre Féerie-brudene var jo uansett ikke tilstede i mitt bryllup.....
Gjest frøken,ikkje innlogga Skrevet 29. oktober 2003 #10 Skrevet 29. oktober 2003 Ups, beklager...hadde ikkje lese Moulin Rouge-tråden! :oops:
Arwen Skrevet 29. oktober 2003 #14 Skrevet 29. oktober 2003 :nikker: men tror vi skal ha forskjellige varianter av den - noen med kort erm og noen med tykke stropper o.s.v.
jea Skrevet 29. oktober 2003 #15 Skrevet 29. oktober 2003 Skal ha mouline rouge med spagetti stropper og med det smykket som henger ved armene
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2003 #16 Skrevet 29. oktober 2003 Begge kjolene er nydelige. Jeg syntes ikke det gjør noe om flere har samme kjole. Sikkert mange dere ikke vet om også som gifter seg i samme kjole. Det er nå en gang slik at noen modeller er mer populære enn andre. Og noen kjoler passer bedere til ulike fasonger og typer mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå