Andrea89 Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Til jul fikk jeg en tur av kjæresten min, og jeg får lov til å velge destinasjon. Vi skal reise en gang nå i vår (mest sannsynlig i begynnelsen av mai), men jeg aner ikke hvilket sted jeg skal velge, for jeg er ikke spesielt bereist. Jeg har lyst at det skal være litt varme på stedet, men ikke noe gran canaria eller kreta. Det kan være i en storby, eller noe litt mer avsideliggende. Det trenger ikke å være superromantisk, men litt godfølelse må det gi. Er det noen som har noen tips?
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Roma Den fineste byen jeg noen gang har vært i (og det begynner å bli en del å velge mellom nå), og perfekt tid å reise sent på våren. Vi skal garantert tilbake dit.
Henkie Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Paris og Roma støttes også, men jeg hadde valgt Barcelona! Den har alt: romantiske restauranter, gamlebyen, uteliv, avslappede cafeer, shopping, kultur - og ikke minst en deilig strand hvor det er ypperlig å ta en romantisk lunch med "nistekurv"... Ikke så dyrt der heller. Faktusk ganske rimelig både å reise til, bo og spise
Heges Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Praha! helt fantastisk by. Kultur, shopping, spa, godt mat, virkelig romantisk sted for bare og vandre gatelangs hånd i hånd.. 1
ondebanan Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 i Mai er Roma helt nyyydelig. Kan virkelig anbefale Roma for romantiske getaways. Bare husk å nyte det, og ikke prøv å gjøre alle turist-tingene. da blir det mer stress enn hyggelig. Har ikke vært i Paris og Barca, men du verden det virker som romantiske og fine byer det også!
marsy Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Jeg er veldig glad i Italia. Hvis dere vil bo i en mindre by, kan dere ta toget kun en time fra Roma til en vakker by som heter Orvieto. Byen ligger på en høyde, med smale gater (nesten bilfritt), veldig høy standard på restaurantene (men billigere enn i Roma). Superromantisk!
zuperduper Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Til jul fikk jeg en tur av kjæresten min, og jeg får lov til å velge destinasjon. Vi skal reise en gang nå i vår (mest sannsynlig i begynnelsen av mai), men jeg aner ikke hvilket sted jeg skal velge, for jeg er ikke spesielt bereist. Jeg har lyst at det skal være litt varme på stedet, men ikke noe gran canaria eller kreta. Det kan være i en storby, eller noe litt mer avsideliggende. Det trenger ikke å være superromantisk, men litt godfølelse må det gi. Er det noen som har noen tips? Barcelona . Mai er det litt god varme. Barcelona er en nydelig by som også ligger ved sjøen. Man kan mao. både få by- og badeferie i ett .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå