Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ma ha bilde på sukker.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må jo ikke... men veldig greit da! :) Slik at andre kan se hvem de snakker med, og man får mye bedre, og flere tilbakemeldinger! :)

AnonymBruker
Skrevet

Okei, får se om jeg finner et. Synes bare det er litt skummelt å legge ut bilde der, men skjønner at folk ikke gidder å svare om jeg ikke har bilde ;)

Så en skikkelig kjekkas der nå, så får vel opprette profil. Men tenker han får mange henvendelser!

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg opprettet profil, men jeg skjønner ikke helt. Må man betale for å kunne sende melding? Om jeg sender hjerte eller kompliment, kan han da svare selvom han ikke betaler?

Så komplisert :sjenert:

Skrevet

Man må være supermedlem for å kunne sende meldinger til alle, om ikke den du vil sende melding til er supermedlem - da kan alle sende melding til h*n. Altså, minst én av dere må være betalende supermedlem for å kunne sende meldinger.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det må man ikke.

Skrevet

Jeg svarer konsekvent ikke på meldinger fra brukere som ikke har bilde, med mindre de har en fantastisk profiltekst....så det er en fordel å ha bilde!

• Liker 1
Skrevet

Ingen som sier at man MÅ ha bilde. Men jeg synes absolutt det er en fordel. Jeg liker å SE hvem som tar kontakt med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...