LissiN Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Man må jo ikke... men veldig greit da! Slik at andre kan se hvem de snakker med, og man får mye bedre, og flere tilbakemeldinger!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Okei, får se om jeg finner et. Synes bare det er litt skummelt å legge ut bilde der, men skjønner at folk ikke gidder å svare om jeg ikke har bilde Så en skikkelig kjekkas der nå, så får vel opprette profil. Men tenker han får mange henvendelser!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Nå har jeg opprettet profil, men jeg skjønner ikke helt. Må man betale for å kunne sende melding? Om jeg sender hjerte eller kompliment, kan han da svare selvom han ikke betaler? Så komplisert
FantasDick Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Man må være supermedlem for å kunne sende meldinger til alle, om ikke den du vil sende melding til er supermedlem - da kan alle sende melding til h*n. Altså, minst én av dere må være betalende supermedlem for å kunne sende meldinger.
Sophie-Ann Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Jeg svarer konsekvent ikke på meldinger fra brukere som ikke har bilde, med mindre de har en fantastisk profiltekst....så det er en fordel å ha bilde! 1
MissStiles Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Ingen som sier at man MÅ ha bilde. Men jeg synes absolutt det er en fordel. Jeg liker å SE hvem som tar kontakt med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå