lidia Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Har fundert litt over å melde meg på et GR kurs. Jeg har gått på et slikt kurs for 10 år siden og det fungerte bra. Pga barn og litt vanskeligheter med å komme seg ut til faste tider vurderer jeg nettkurs. Noen som har gått på dette? Ser for meg at dette liksom ikke er like effektivt på en måte, selv om man skal sende inn rapporter ukentlig. Setter stor pris på om noen vil dele sine erfaringer med meg
PecanPie Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har prøvd både vanlige kurs og internettkurs. Selv liker jeg de vanlige best, internettkursene blir så veldig liksom-personlige. Du får en "personlig" veileder, men alle mailene er mer eller mindre masseproduserte. Det ødela veldig for min del. Jeg engasjerte meg mindre i min egen vektnedgang, fordi jeg visste at jeg ikke måtte se noen i øynene og si at jeg godt kunne trent litt mer enn det jeg hadde gjort foregående uke. Dersom man har vansker med å legge kurset inn i timeplanen er det en god erstatning, men dersom du har mulighet til å trøkke inn en kurskveld ville jeg absolutt valgt det av de to mulighetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå