Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 iiiik, i morgen begynner det dere! det tror jeg blir bra! men enkli så synes jeg det er veldig rart at de fikk lage en norsk versjon av det? siden det er såå strengt med videoovervåkning( bla.a at det må slettes innen 7 dager, og at det ikke er lov å overvåke der kundene i butikken ikke ferdes).. åssen hadde dere reagert hvis det plutselig var deg sjefen-sjøl skjekket? i amerika så legger de jo ut om hele den tragiske livshistorien sin, og får altid hjelp på slutten..men tviler på at det skjer i norge! ? jeg tror nesten jeg hadde følt meg ganske så krenket jeg..at de ikke stoler på meg! ..men god underholdning for oss som får det på avstand, ja, det er sikkert
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Er det ikke for små forhold her i Gnore da? Vet ikke folk hvem sjefen er? Jeg skal se i alle fall en episode for å se om det funker.
Piggsvin Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Jeg tror ikke de blir hemmelig overvåka. De har vel med seg kameramenn, de bare juger om hvorfor de er der. Blir spennende ja
nickless Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Dette skal jeg også få med meg;-) Og i dag starter Farmen,det er min favoritt reality , og den eneste jeg "må" se :gjeiper:
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Er det ikke for små forhold her i Gnore da? Vet ikke folk hvem sjefen er? Jeg skal se i alle fall en episode for å se om det funker. njaaaa.. jeg jobbet på shell i mange år, men jeg aner jo ikke hvem som sitter øverst i shell norge akkuratt...men seff, alle vet jo hvem rimi-hagen og han reitan karen er...men faktisk så er det rimi-hagen som går undercover på en episode..men han sparer til skjegg, og har på tykke briller åsånt..så man kjenner han ikke igjen!
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Jeg tror ikke de blir hemmelig overvåka. De har vel med seg kameramenn, de bare juger om hvorfor de er der. Blir spennende ja jaja, det vet jeg men jeg tenkte fordiii det er så strenge regler angående blant annet overvåkning, oppsigelsesgrunner og så videre, så er det litt rart at man fikk lov å lage denne serien her, fordi de lurer jo de ansatte en viss tid før de avslører alt.
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 (endret) Dette skal jeg også få med meg;-) Og i dag starter Farmen,det er min favoritt reality , og den eneste jeg "må" se :gjeiper: jupp! farmen er vel omtrent den eneste NORSKE realityserien! men må få med meg paradise hotel (...jaa, jeg skammer meg ) så får se ann farmen litt! Endret 7. mars 2011 av NozMonster
Wonders Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Gleder meg til å se åssen norske arb.givere takler motgang/, og hva det kommer ut av alt dette for de ansattes skyld. Har sett den engelske og den amerikanske. Har ikke sansen for den amerikanske med hotellrom og å bare kaste penger i en organisasjon eller sende pers på 1 uke betalt ferie... Den engelske var mye bedre. 1
Fluffe Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Gleder meg til å se åssen norske arb.givere takler motgang/, og hva det kommer ut av alt dette for de ansattes skyld. Har sett den engelske og den amerikanske. Har ikke sansen for den amerikanske med hotellrom og å bare kaste penger i en organisasjon eller sende pers på 1 uke betalt ferie... Den engelske var mye bedre. Jeg likte noe av det som ble gjort på den amerikanske. Der en fyr som nesten aldri så kona si pga arbeidstidene osv fikk hjelp
MissStiles Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Noen som har sett på det? Bare fått med meg den siste halvtimen. Koselig at de alle fikk gode tilbakemeldinger!
Gjest Mauna Lee Skrevet 8. mars 2011 #11 Skrevet 8. mars 2011 jeg synes litt synd på alle de fantastiske menneskene som jobber i samme kjede (f.eks Rimi) og som gjør en fantastisk jobb og jobber hardt, men som ikke får en påskjønnelse for det.. rett og slett fordi de ikke er plukket ut til å være med på undercover boss..
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 njaaaa.. jeg jobbet på shell i mange år, men jeg aner jo ikke hvem som sitter øverst i shell norge akkuratt...men seff, alle vet jo hvem rimi-hagen og han reitan karen er...men faktisk så er det rimi-hagen som går undercover på en episode..men han sparer til skjegg, og har på tykke briller åsånt..så man kjenner han ikke igjen! Ingen rimi-hagen som går undercover på det bilde her hvertall..
Christiane_W Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har selv jobbet i en stor butikkjede og jeg visste ikke hvem alle i ledelsen var siden jeg bare jobbet deltid mens jeg studerte, og jeg tror det er mange "på gølvet" som er i tilsvarende situasjoner. Hadde det vært snakk om butikksjefen vil jeg tro det er annerledes - i kjeden jeg jobbet var jo sjefene på "kick-off" en gang i året og der var stort sett ledelsen også tistede. Jeg synes ideen er god, jeg vil tro en del av lederne vil få noen overraskelser når de ser hvordan ting faktisk fungerer ute i butikk. Jeg tror en del av dem aldri har jobbet "på gølvet" selv og ikke helt ser hvordan hverdagen til ansatte faktisk er. Han Rimi-sjefen ble jo for eksempel overrasket over hvor tungvindt det var med brødbestillinger, hvor mye papirarbeid det var og hvor mye tid det tok. Jeg vil tro flere av sjefene kan får lignende opplevelser. Jeg irriterte meg forresten over at de kuttet programmet på slutten når det ble oppsummert og fortalt hvordan det gikk med de ansatte som var med.
Christiane_W Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 njaaaa.. jeg jobbet på shell i mange år, men jeg aner jo ikke hvem som sitter øverst i shell norge akkuratt...men seff, alle vet jo hvem rimi-hagen og han reitan karen er...men faktisk så er det rimi-hagen som går undercover på en episode..men han sparer til skjegg, og har på tykke briller åsånt..så man kjenner han ikke igjen! Her er en liste over sjefene som går undercover http://www.tv2underholdning.no/undercoverboss/disse-norske-sjefene-gaar-undercover-3416370.html Rimi-Hagen er ikke med. Han eier ikke Rimi lenger heller, det ble solgt til ICA i 2004. Rimi-Hagen eier i dag Jernia( (100% via familieselskapet Canica) og store deler av bl.a. Komplett og Steen & Strøm (også via Canica).
Mamaloco Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har selv jobbet i en stor butikkjede og jeg visste ikke hvem alle i ledelsen var siden jeg bare jobbet deltid mens jeg studerte, og jeg tror det er mange "på gølvet" som er i tilsvarende situasjoner. Hadde det vært snakk om butikksjefen vil jeg tro det er annerledes - i kjeden jeg jobbet var jo sjefene på "kick-off" en gang i året og der var stort sett ledelsen også tistede. Jeg synes ideen er god, jeg vil tro en del av lederne vil få noen overraskelser når de ser hvordan ting faktisk fungerer ute i butikk. Jeg tror en del av dem aldri har jobbet "på gølvet" selv og ikke helt ser hvordan hverdagen til ansatte faktisk er. Han Rimi-sjefen ble jo for eksempel overrasket over hvor tungvindt det var med brødbestillinger, hvor mye papirarbeid det var og hvor mye tid det tok. Jeg vil tro flere av sjefene kan får lignende opplevelser. Jeg irriterte meg forresten over at de kuttet programmet på slutten når det ble oppsummert og fortalt hvordan det gikk med de ansatte som var med. Veldig enig i det du sier her. Og det i uthevet skrift ble jeg irritert over og
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Ingen rimi-hagen som går undercover på det bilde her hvertall.. Glemte jammen meg å legge ut linken til den sia det innlegget jeg, men ser det er noen andre som gjorde det..
Gjest NozMonster Skrevet 9. mars 2011 #17 Skrevet 9. mars 2011 Her er en liste over sjefene som går undercover http://www.tv2underholdning.no/undercoverboss/disse-norske-sjefene-gaar-undercover-3416370.html Rimi-Hagen er ikke med. Han eier ikke Rimi lenger heller, det ble solgt til ICA i 2004. Rimi-Hagen eier i dag Jernia( (100% via familieselskapet Canica) og store deler av bl.a. Komplett og Steen & Strøm (også via Canica). yeahyeah...poteto, potato.....visste ikke hva han nye rimisjefen het, så får meg så er han bare den nye rimi-hagen.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #18 Skrevet 16. mars 2011 Synes Norwegian programmet i går var bedre enn det med Rimi. Litt mer ekte mennesker. Kult at de sender ut litt sånne "undersjefer" også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå