Gjest Halliburton Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Nå har de endelig funnet ut hvem som tok ett av verdens mest kjente bilder :-) http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/10/.../28/382053.html H.
Kate Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg får suuuuug i magen hver gang jeg ser dette bildet. Fatter ikke at noen tør sitte der ute. Fantastisk godt bilde - bra at fotografen endelig har fått den æren han tilkommer for det. (Selv om det er for sent til at han merker noe til det)
Gjest Halliburton Skrevet 29. oktober 2003 #3 Skrevet 29. oktober 2003 Bildet er fantastisk tøft. På New Yorks Bymuseum finnes det mange slike bilder fra da de mest kjente bygningene ble bygget. Empire State, Chrysler, Flatiron mm. Tøffe karer med is i magen dette her. Jeg er full av beundring over arbeidet de gjorde og det er disse karene som har mye av æren for at New York er verdens mest utrolige by. Har du sett parodien på dette bildet med gjengen fra serien Friends? H.
Gjest Halliburton Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Her er bildet av Friends gjengen: http://ragingwind.net/friends/friendsbg2.gif H.
Gjest Tristessa Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Vi har det hengende på kjøkkenet, det bildet der. Papsen mente det ville være greit å få litt perspektiv på våre middager...
Gjest lurven Skrevet 29. oktober 2003 #7 Skrevet 29. oktober 2003 tror det var en del som døde i fallulykker på den tiden
-Fisken- Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg rett og slett digger det bilde! har det hengende på rommet mitt, et skikkelig stort bilde. Det er jo helt utrolig at de faktisk tørte å sitte der - og atpå til se så (de var det sikkert og) avslappet ut!
Diva Skrevet 30. oktober 2003 #10 Skrevet 30. oktober 2003 Flott bilde - på alle måter! Har sett et liknende der de ligger å sover på en bjelke !?! ( eller hviler ) Skjønner at det finnes en del av de bildene... Ganske tøft.
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 Kjenner bare det prikker i fotsålene.... *grøsse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå