Gjest Trådstarter Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hvis barnevernet har trukket seg ut og skrevet sluttrapport, kan de da fortsette å tappe barnehagen for opplysninger? Synes å huske at jeg skrev under på en erklæring hvor jeg måtte tillate at barnevernet kan innhente opplysninger. Fant nettopp ut at barnevernet og barnehagen fremdeles "sammarbeider" og jeg føler meg overvåket. Etterforskingen er over og sluttrapporten er skrevet, så nå føler jeg meg litt krenket.... Noen som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Hvis barnevernet har trukket seg ut og skrevet sluttrapport, kan de da fortsette å tappe barnehagen for opplysninger? Synes å huske at jeg skrev under på en erklæring hvor jeg måtte tillate at barnevernet kan innhente opplysninger. Fant nettopp ut at barnevernet og barnehagen fremdeles "sammarbeider" og jeg føler meg overvåket. Etterforskingen er over og sluttrapporten er skrevet, så nå føler jeg meg litt krenket.... Noen som kan hjelpe? Det spørs hva som står i sluttrapporten. Står det noe om at du trenger oppfølging? Du må sørge for skriftlig dokumentsjon. du sender brev til Bv med kopi til Bh. der du ber om at kontakten opphører. det er under forutsetning at det står noe om at det eks ikke er grunnlag for videre undersøkelser osv. At barnehagen fortsetter med opplysninger uten videre, er IKKE lov. viktig at du har skriftlig
Gjest trådstarter Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Det spørs hva som står i sluttrapporten. Står det noe om at du trenger oppfølging? Du må sørge for skriftlig dokumentsjon. du sender brev til Bv med kopi til Bh. der du ber om at kontakten opphører. det er under forutsetning at det står noe om at det eks ikke er grunnlag for videre undersøkelser osv. At barnehagen fortsetter med opplysninger uten videre, er IKKE lov. viktig at du har skriftlig Det har vært inne tiltak. Dette er nå opphørt og sluttrapport skrevet. Jeg har ikke mottatt denne enda, regner med det er pga vinterferien.
Gjest kokkosmamma Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Hvis barnevernet har trukket seg ut og skrevet sluttrapport, kan de da fortsette å tappe barnehagen for opplysninger? Synes å huske at jeg skrev under på en erklæring hvor jeg måtte tillate at barnevernet kan innhente opplysninger. Fant nettopp ut at barnevernet og barnehagen fremdeles "sammarbeider" og jeg føler meg overvåket. Etterforskingen er over og sluttrapporten er skrevet, så nå føler jeg meg litt krenket.... Noen som kan hjelpe? Hei! jeg har selv en barnevernsak. om barnevernet har avslutta saken så skal di ikke ha flere opplysninger her og der, da skal dem la deg være.. lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå