Jen Skrevet 30. oktober 2003 #81 Skrevet 30. oktober 2003 Er det umoralsk av en 30-åring å ha sex med en 16-åring? Siden det er moral det er snakk om: JA!
Gjest Indianlady Skrevet 30. oktober 2003 #82 Skrevet 30. oktober 2003 Hva hvis det var en kvinne på 30 som tente på en gutt på 16 Da hadde vel ikke dette vært noe tema i det hele tatt da? Eller....? Kvinner tenner ikke på 16 årige gutter,og hva kan de gi en voksen kvinne.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. oktober 2003 #83 Skrevet 30. oktober 2003 Kvinner tenner ikke på 16 årige gutter,og hva kan de gi en voksen kvinne. Ohh der tar du så feil så feil, har vist seg at noen faktisk har innledet forhold til tenåringsgutter. det var en lærer for en stund siden som innledet et forhold til sin elev + flere saker som jeg ikke kommer på i farten. jeg tror at de kvinnene tror at de får ungdommen sin tilbake
Gjest Indianlady Skrevet 30. oktober 2003 #84 Skrevet 30. oktober 2003 Ohh der tar du så feil så feil, har vist seg at noen faktisk har innledet forhold til tenåringsgutter. det var en lærer for en stund siden som innledet et forhold til sin elev + flere saker som jeg ikke kommer på i farten. jeg tror at de kvinnene tror at de får ungdommen sin tilbake Æsj sier nå jeg og en bør sjekke lærere av begge kjønn om de har pedofiletendenser.Hun må jo ha mark i hjernen når de holder på slik.Tenk å utnytte unge mennesker på den måten,guttene i den alderen er jo veldig nysgerige på sex.De ser på det som en erobring å få ei gammel kjærring og damene burde tenke seg om to ganger før en går til det skrittet.
Sheba Skrevet 30. oktober 2003 #85 Skrevet 30. oktober 2003 Viser til tidligere innlegg - det er riktig at kjærlighetssorg og lignende problemer også kan oppstå selv om damen er en god del eldre enn 16. Det som er forskjellen er måten man takler det på, både inn i seg selv og utad. Er du klar for å ha en gråtende tryglende bånn fortvila 16-åring på døra en gang i fremtiden når/hvis du avslutter deres utelukkende seksuelle forhold? En som står og henger utenfor arbeidsplassen din, bomber telefonen og mailen din med meldinger, ringer på hjemme hos deg stadig vekk, plager den nye dama di osv. osv. Er klar over at dette er satt veldig på spissen, men jeg føler et visst behov for å leke djevelens advokat her... (vil for ordens skyld tilføye at jeg ikke begikk slike ekstremiteter da jeg ble dumpet av min elsker, men jeg har sett en venninnde eller to oppføre seg på den måten. Ingen overdrivelse å si at de gjorde den mannens liv til et sant helvete en stund nei) . Er du imidlertid klar over alle mulige konsekvenser som kan inntreffe (hva er forresten forskjellen på kanskje og kanskje ikke? ), så for all del - go for it. Jeg skal ikke hverken fordømme eller dømme deg!
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #86 Skrevet 30. oktober 2003 Du er et barn til du er myndig.så akkurat den dagen du er 18 slutter du ¨å værte barn da? er jo forskjell fra person til person når man blir voksen da
Gjest Silda Skrevet 30. oktober 2003 #87 Skrevet 30. oktober 2003 så akkurat den dagen du er 18 slutter du ¨å værte barn da? er jo forskjell fra person til person når man blir voksen da Ehhh....ja, Lurven. I følge loven skjer det den dagen du fyller atten. Noe mer du lurer på? Flere konstruktive innspill til debatten?
Gjest sexysadie Skrevet 30. oktober 2003 #88 Skrevet 30. oktober 2003 [ La meg klargjøre problemet ditt og spørre "hvor ung kan en elsker/ elskerinne være for en 30- åring før det er umoralsk?". Dette er det jo det hele handler om.....
Factor Skrevet 30. oktober 2003 #89 Skrevet 30. oktober 2003 Dette er det jo det hele handler om..... Vet det, men det virket som om vår opprinnelige gjest var mer opptatt av 16- åringens grenser og ansvar og ikke 30- åringens ansvar...
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #92 Skrevet 3. november 2003 Synes faktisk synd på denne 30-årige mannen; han takler ikke jevnaldrende damers krav i senga og må løpe etter småpikene. Da er nok uerfarne tenåringer d riktige for ham ja. Ellers så tror jeg nok at 16-åringer har d best med å utvikle sin seksuealitet med en jevnaldrende. De er mere jevnbyrdige. Kjempebra poeng, SexySadie!!!
BaggerLane Skrevet 7. november 2003 #93 Skrevet 7. november 2003 Nei, ikke noe umoralsk ved det... kjør på... den som i det hele tatt gidder å kaste bort tid på uerfarne kjørereimer.... værsågod....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå