Gå til innhold

Erotisk drøm om mamma! :S

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymG19
Skrevet

Våknet nå nettopp på magen, til å ha veldig vondt i skulderen min og i tillegg ha fått utløsning i boxern mens jeg drømte at jeg hadde sex med mamma, med pappa og brodern sittende på siden å se VM på tv. Dette er ikke tull og jeg er helt målløs.. Det var så detaljert med sugingen og ridingen at.. GRØSS!! Vet ikke hva jeg skal tro om det.. Er jeg syk i hodet??? wææææææ!!!! Har ikke fantasier om moren min eller andre slektsmedlemmer ellers, bør jeg gå til psykolog??

Jeg sitter å skjelver litt! er redd :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg ler, men :skratte:

Ufattelig ekkelt der og da, men de fleste vil oppleve en slik drøm (eller flere) i løpet av livet. Jeg kan trøste deg med at dette ikke betyr at du er syk i hodet, og at ubehaget heldigvis kommer til å forsvinne etterhvert. Husker godt at en kamerat hadde en skikkelig dårlig dag, og det kom til slutt frem at det var nettopp en slik drøm som var grunnen. Alle nikket gjenkjennende, inkludert meg (nå drømte jeg riktignok ikke om min mor, men jeg kan love deg at drømmen var ekkel). Det er nok et sunnhetstegn at du ble såpass opprørt av drømmen.

• Liker 4
Gjest gjest
Skrevet

Våknet nå nettopp på magen, til å ha veldig vondt i skulderen min og i tillegg ha fått utløsning i boxern mens jeg drømte at jeg hadde sex med mamma, med pappa og brodern sittende på siden å se VM på tv. Dette er ikke tull og jeg er helt målløs.. Det var så detaljert med sugingen og ridingen at.. GRØSS!! Vet ikke hva jeg skal tro om det.. Er jeg syk i hodet??? wææææææ!!!! Har ikke fantasier om moren min eller andre slektsmedlemmer ellers, bør jeg gå til psykolog??

Drømmer er alltid symbolsk, og slike drømmer som du beskriver handler ofte om at man vil frigjøre seg fra moren og bli mer selvstendig og dominant i eget liv.

Kanskje moren din er en dame som kan være autroitær og bestemme en del i ditt liv? I tilfelle kan det være et underbevisst behov for deg å ta styringen selv i livet ditt og sette grenser for mammas innflytelse.

Ikke vær redd, det handlet nok ikke om seksuell lyst på mamma, men om et undrebevisst behov for å være i en annen maktbalanse med foreldrene dine, være voksen og i førerestet i ditt eget liv.

En annen variant av drømmer med en slik bakgrunn er at man går løs på den det dreier seg om på en voldelig måte. Noen drømmer at de slår ned vedkommende, og kan til og med drømme at de dreper personen. Det betyr ikke at man vil være voldelig eller drepe foreldrene, men at man trenger å bli fri fra dem.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

hehe, jeg vet ikke om du er seriøs. Men jeg har faktisk drømt noe lignende. Da jeg våknet opp fra drømmen følte jeg meg som verdens mest skitne gutt. Jeg får frysninger bare jeg tenker på det, den dag i dag. GRØSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!

Hvis man skal se litt rasjonelt på det, så er det "naturlig" når man er overkåt og moren er stort sett det enste hunkjønnet man omgåes med.. Det er helt fucked-up, men noe sant er det i det.

Skrevet

Drømmer er alltid symbolsk, og slike drømmer som du beskriver handler ofte om at man vil frigjøre seg fra moren og bli mer selvstendig og dominant i eget liv.

Kanskje moren din er en dame som kan være autroitær og bestemme en del i ditt liv? I tilfelle kan det være et underbevisst behov for deg å ta styringen selv i livet ditt og sette grenser for mammas innflytelse.

Som du sier er de ofte symbolske, og en tolkning trenger ikke være rett. Jeg har lest at det kan være motsatt, at når du drømmer om at du har sex med ukurrante mennesker så er det ofte slik at det er du som i hverdagslivet som har makt/autoritet overfor dem.

Mange feks som drømmer om pasientene sine. Rus/psykiatri, utviklinghemmede osv.

Men klart det kan ha maaaange betydninge.

Jeg vil også si til deg at dette skal du ikke bekymre deg for hehe.

Men jeg kan tenkte meg det var ekkelt. Åsså under VM da. Hahahaha. Ødela hele sprinten eller? ;)

Skrevet

Mamas boy :skya:

AnonymBruker
Skrevet

at han selv ble opprørt av drømmen sin viser at det er håp for han!!!! han har ikke begått den utilgivelige synd!!!!

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Huff, ganske ekkelt det der ja, men jeg tror ikke du er syk, det er helt utrolig hva og hvem man kan drømme opphissende om.

• Liker 1
Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Jeg hadde en ganske erotisk drøm om fetteren min en gang.

Men drømmer er aldri konkrete. Den personen du drømmer om representerer gjerne en situasjon eller en annen person i livet ditt. Gudene vet hva fetteren min representerer da...

• Liker 1
Skrevet

Det er bare en drøm. Og det er bare vanlig at han synes at det var ekkelt. Skyv det vekk, dvel ikke over det og gå videre med livet ditt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt hvordan du har det. For ikke så lenge siden drømte jeg at jeg hadde sex med en dame som tok meg med strap-on og så forsvant hun og kom mamma og fortsatte. Det var drit ekkelt. Jeg følte ubehag i drømmen og det føltes som et grovt overgrep.

Mareritt kalles det.

Jeg drømte også en gang at beste-venninnen min hadde penis og vi hadde sex i et badekar. Det var utrolig ekkelt. :eeeh:

Gjest birry93
Skrevet
Mareritt kalles det.

Et vått mareritt i dette tilfellet. :gjeiper:

Gjest Applecore
Skrevet (endret)

Anyhoo, noen ganger har man sexdrømmer der hjernen bare putter inn et random ansikt man ser nokså ofte, uten at det nødvendigvis betyr noe.

Andre ganger kan det være noe symbolsk, som f.eks at moren din er en dominerende faktor i livet ditt, eller kanskje at du ønsker deg et forhold med mer omsorg og nærhet. Eller noe. :gjeiper:

Men fy så nasty det er med sånne drømmer, man får jo helt noia!

Men som sagt så er det jo bare en drøm, det er bare hjernen som putter sammen ting uten sensur, ikke noe å skamme seg over.

Man får bare prøve å glemme det så godt man kan! :fnise:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Gjest berylliumkobber
Skrevet

Det første jeg tenkte på var hvilket forhold TS har til sin far ettersom Ødipus først drepte faderen for så å ha sex med moderen, det mest urovekkende er kanskje noe TS ikke husker?

Skrevet

Det første jeg tenkte på var hvilket forhold TS har til sin far ettersom Ødipus først drepte faderen for så å ha sex med moderen, det mest urovekkende er kanskje noe TS ikke husker?

Hæ?

Gjest Bernt
Skrevet

Ja, dette minner mye om ødipuskomplekset. TS: Løp til psykolog, hodet ditt må granskes.

Gjest TheDreamer
Skrevet

Jeg tror ikke du er syk i hodet, og jeg tviler på at du har behov for å gå til psykolog kun pga. en drøm. Man har ingen kontroll over hva man drømmer, og drømmer kan være både rare og ekle. Jeg har drømt om å ha sex både med min mor og min søster, dog ikke samtidig. Jeg har også drømt om at jeg kan fly som Supermann, at jeg har vunnet millioner i lotto, at en atombombe gikk av, ..... bare for å nevne noe jeg husker sånn i farten. Tror ikke jeg er sanndrømt, for ingen ting av dette har skjedd - ennå. :Hehe:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mora di er vel ei skikkelig MILF da tenker jeg?

Gjest berylliumkobber
Skrevet
Hæ?

:jepp:

Freud la stor vekt på sammenhengen mellem ødipuskomplekset og biseksualitet, moren gikk å hengte seg og Ødipus stakk ut sine øyne når han fant ut sannheten, for kvinner så har vi elektrakomplekset hvor man psykoseksuellt konkurrerer med sin mor om fars gunst. Dette er en freudiansk modell og helst et verktøy, ingen satt diagnose m.o.a. hvis en skulle tro det.

Gjest Valiant
Skrevet

Slike drømmer er ille jeg har aldri drømt om mamma. Men om kusina mi og søsteren min grussomt og ekkelt

men det er bare drømmer ikke tolk for mye i det. Drømmer betyr ingenting det er bare drømmer

og som du sikkert vet så drømmer vi de merkeligste og sykeste ting

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...