Gå til innhold

har du noen gang skrevet til en fremmed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og kjeder meg og kommer over en datingside og tenker "hvorfor ikke se litt", og søker på alder og fylke og der dukker det opp et pent fjes som fenger meg blandt mange andre fjes. Nicket hannes avslører navnet hannes så jeg søkte han opp på facebook, og det er det samme bilde som på datingsiden.

Jeg har aldri skrevet til en fremmed person før, men tenkte hvorfor ikke. vi har ingen felles venner så det kan ikke skje stor skade ut av det. Og jeg må le litt av meg selv, jeg skriver slettes ikke til fremmede menn og det er lenge siden jeg har blitt kjent med folk via internett :sjenert:

Men nå gjorde jeg det altså og venter spent på svar :fnise:

har ingen store forventninger da :)

flere som har gjort lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg, og det gikk fint det.. Så han på tv, sendte mail og det ble litt kos ut av det.. Og det var det jeg var ute etter også.. Han ble veldig smigret :D

Skrevet

Det har jeg, og det gikk fint det.. Så han på tv, sendte mail og det ble litt kos ut av det.. Og det var det jeg var ute etter også.. Han ble veldig smigret :D

hihi så koselig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kjent med ganske mange folk over nettet.

Når man bor i "langtvekkistan" hvor ingenting skjer, og man i tilegg er alenemor som ikke kommer seg ut så ofte, så er det en fin mulighet til å bli kjent med andre mennesker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke selv skrevet slike brev, men har hatt lyst ved noen annledninger. Hva skriver dere egentlig?

Skrevet

Jeg fikk svar i dag, han synes det var hyggelig at jeg skrev og han skrev at han var også nysgjerrig også. han hadde også lagt meg til som venn og jeg godtok, og da så jeg med en gang at han ikke var min type i det hele tatt :S burde jeg svare? slette han?

merkelig at man ser helt annerledes ut på profilbildet, men når man får se de andre bildene så er de helt annerledes.

jeg liker ikke og virke overfladisk, han var ikke spesielt stygg det er ikke det. men jeg så med en gang at han ikke var min type.

har mest lyst til og slette han men det blir kanskje litt frekt? :S

Skrevet

Hva med å gi han en sjanse før du sletter han igjen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte melding via FB, og fikk et hyggelig svar tilbake at han datet en annen. Kommer nok sikker å gjøre det igjen. Jeg tenker at den som intet våger, intet vinner :)

• Liker 1
Skrevet

Vi pratet litt i chatten, og hadde ikke skrevet 3 setninger en gang før han spurte om jeg likte han :klo:

så sa jeg på en vennlig måte at jeg fikk et inntrykk av at vi ikke matchet men han så ut som en hyggelig og snill fyr. ok, sa han og rett etterpå så sier han at han vil møte meg....vi hadde så vidt skrevet til hverandre og det var ikke sånn "bli kjent" prat heller. han gikk rett på sak og lurte på om jeg likte han og han ville møte meg etter kun noen setninger i chatten...ringer noen bjeller da ;)

så jeg fikk en ikke så god følelse av denne fyren, men prøvde og være hyggelig og avvise han på en mild måte.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange "hyggelige menn" av det lettvinte slaget, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...