Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har virkelig ikke peiling på kosmetikk så her er jeg føler jeg er veldig på ukjent farvann og derfor redd for å gjøre store tabber. Jeg har blondt hår, ca. samme farge som Scarlett Johansson har på dette bildet. Det er min naturlige hårfarge.

Øyenbrynene mine er av en eller annen grunn mye mørkere enn min hårfarge, og jeg har lest at øyenbryn "skal være" en nyanse lysere enn hårfargen?! Moren min pleier å beskylde meg for å farge brynene mine, men det gjør jeg faktisk ikke. De er bare mørke. Jeg syntes ikke dette var rart før jeg begynte å lese at bryn skal være lysere enn håret.

Jeg pleier å fylle ut brynene mine med en øyenbrynspenn hver morgen, for å få litt finere form og sånn. Selv om jeg har valgt en penn i lysere brunfarge enn brynene mine, blir de lett mørkere allikevel - antageligvis fordi det blir mer farge oppå hverandre eller noe sånt. Jeg får de altså ikke lysere med øyenbrynspenn, de blir bare mørkere.

Jeg vurderer derfor å farge brynene lysere, men vil liksom ikke ha helt hvite. Er det mulig å farge mørke bryn i en lysere brunfarge enn de er, eller må man bleike dem først? Det tror jeg nemlig ikke at jeg gidder å holde på med (bleiking av bryn i tillegg til farging).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

mine or og mørkere enn hårfargen, tror ikke det er så uvanlig? Synes det er fint med mørke bryn og lyst hår jeg:)

Skrevet

Øyebrynene skal ikke være lysere enn hårfargen, da ser du bare blass ut. Folk kler alltid de naturlige fargene de er født med. Det er vanlig at noen har mørkere bryn enn håret sitt. IKKE prøv å blek dem, garanterer at det blir stygt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...