AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 det har kommet en del nye hårfarger i det siste; blant annet en fra L`Oreal Sublime Mousse, og en fra Syoss. Noen som har prøvd de?
Fluffe Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Hørtes spennende ut. Den L`Oreal Sublime Mousse må jeg prøve. Tusen takk for tipset(selv om du ikke har prøvd de)
Antlers Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Håper Sublime Mousse er like bra som Color Pulse var. Trengte bare en liten flaske med skum til hår som da rakk ned til hoftene. Med vanlig hårfarge trengte jeg 3 flasker... http://www.lorealparis.ca/img/l10n/articles/355x200/LOP_ART_0302.jpg
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 jeg synes den moussen høres interessant ut, siden den må jo være mye lettere å fordele i håret og grei å bruke når man skal gjøre det alene. Noen som har prøvd den? Har hørt at fargene fra L`Oreal blir mye mørkere enn det som står på pakken
Gjest Mauna Lee Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 *dytter opp denne litt* for dette lurer jeg og på =)
MaH Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har farget håret med sublime mousse to ganger nå, syns den var veldig enkel å bruke! Et lite minus er at jeg syns ikke fargen holdt så veldig lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå