Gå til innhold

BILLIG OG BRA SYMASKIN?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt en billig og bra symaskin? Helst under eller ikke så mye over 1000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på..

Skrevet

Kjøp ein brukt symaskin som fungerer. Hold deg til kjente symaskinsmerker, og styr unna dei som originalt kosta 1000kr og kjøpt på Europris, Elkjøp eller Jysk. Nye symaskiner til rundt 1000-lappen er sjeldan gode.

Sjekk hos ein symaskinsforhandler. Dei tar ofte inn den gamle maskina viss du kjøper ei ny maskin, så du kan kome over ei grei brukt maskin hos ein symaskinsforhandler. Finn.no har også enkelte eldre maskiner til salgs. Berre sjekk at dei fungerer før du betaler den. Du kan vere heldig på Fretex. Eg fann ein veldig enkel Husqvarna i frå 80-talet til 350kr på Fretex. Fungerer greit og er ei fin nybegynnermaskin.

Kjente merker er Husqvarna, Singer, Bernina, Elna, Pfaff, Janome og Brother. Ikkje kjøp dei som koster 1000kr på Europris/Jysk sjølv om det står "Singer" på. Er mange som har forbanna symaskina pga. den ikkje fungerer særlig bra.

Skrevet

Hvis du skal sy mye anbefaler ejg å legge noe mer penger i symaskinen. Jeg kjøpte min til vel 1500 kr i fjor sommer og jeg er allerede klar for å kjøpe en dyrere som er bedre. Den jeg har er grei og holder til enkel sying, men jeg syr såppas mye at jeg trenger noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...