nevermind Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hei. Jeg har ønsket meg en Mulberry Alexa aktig veske lenge. Jeg har ikke råd til å kjøpe Mulberry-vesken, så har lett litt etter en veske som er inspirert. Ikke en kopi. Jeg ønsket ikke noe som utgir seg for å være mulberry. Så fant jeg en veske på ebay. På bildet er den svart, firkantet og men med typisk "mulberry" lukkemekanisme og reimer. Så fikk jeg den i posten. Først ble jeg veldig glad fordi den var mye penere i virkeligheten enn på bildet. Så synes jeg den lignet litt vel mye på Alexa. Den har samme fasong og alt. Har sammenlignet med bilde lenge.. Det står verken "mulberry" eller er noen mulberry logo på vesken, og det sto absolutt ingenting om mulberry i annonseteksten på ebay. Har jeg gjort noe ulovlig ved å kjøpe denne? Jeg ser jo at det selges Mulberry Bayswater-inspirerte vesker på modekungen.se og slikt. Ja, til og med Lindex hadde en bayswater aktig veske. Har sett mange med de. Men var likevel ikke meningen å kjøpe en veske som var SÅ lik orginalen.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Nei, du har ikke gjort noe galt. Det som hadde vært ulovlig å importere, ville vært om det feks stod "Mudberry" på den eller noe annet, du vet, som ligner navnet. Eksempel: Joggebukse med 4 striper i stede for 3, treningsklær merket Pima, ( puma ), Addidas ( adidas ) Mike med den skøyta i stedet for Nike.. osv osv.
nevermind Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 Det står at merket er Jing Ping. Logoen inne i vesken er en blomst (ligner ikke på mulberrylogoen i hele tatt).
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Da er det trygt. Husk at når noe er moten, vil noe annet alltid ligne på det plagget. Det er ikke ulovlig å kjøpe en kjole fra HM som ligner 97% på den originale til 20 000 på fashion kolleksjon
nevermind Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Hehe, det var bra Her er den forresten. Det ligger mange av den ute. Denne auksjonen slutter om 20 min. Den er MYE penere i virkeligheten. http://cgi.ebay.com/NEW-DESIGNER-Satchel-HANDBAG-HOBO-PURSE-TOTE-BAG-631_W0QQitemZ280639941382QQihZ018QQcategoryZ63852QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Henkie Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hehe, det var bra Her er den forresten. Det ligger mange av den ute. Denne auksjonen slutter om 20 min. Den er MYE penere i virkeligheten. http://cgi.ebay.com/NEW-DESIGNER-Satchel-HANDBAG-HOBO-PURSE-TOTE-BAG-631_W0QQitemZ280639941382QQihZ018QQcategoryZ63852QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Kan jeg spørre hva den kom på inkl frakt? Var det lang leveringstid? Endret 7. mars 2011 av Henkie
nevermind Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2011 Kan jeg spørre hva den kom på inkl frakt? Var det lang leveringstid? Jeg endte på 20$ inkludert frakt Tok vel ganske 2 uker? Give or take!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå