Gjest Canis lupus Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Jeg blir guffen og litt uvel av å høre denne sangen. Jeg vet ikke om det er pga jeg har sett filmen, og at jeg kobler sangen til filmen, eller om det rett og slett er sangen som er litt "ekkel". Dere som IKKE har sett filmen, evt hørte sangen først, blir dere litt uvel av å høre på sangen? Ikke slik at dere blir kvalme, men at det er noe ved denne sangen som gjør at dere ikke er helt komfortable? Jeg merker bare at jeg blir litt guffen av sangen. Men jeg syntes også at filmen er guffen (Og veldig veldig bra) http://www.youtube.com/watch?v=zE-rD8vcY4U Endret 6. mars 2011 av Canis lupus
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Har ikke sett filmen, men elsker den låta. Den er helt fantastisk nydelig. <3
Gjest Canis lupus Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Har ikke sett filmen, men elsker den låta. Den er helt fantastisk nydelig. <3 Ja, jeg liker sangen jeg også, den er veldig bra. (selv om det kanskje ikke virker sånn i hovedinlegget ) Men jeg blir så guffen :gjeiper:
Gjest Cerridwen Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Tykkjer den sangen er så fantastisk laga. Får frysningar og gåsehud av den. Eg tykkjer den er litt foruroligande, skremmande. Men det er jo med på å gjere den så bra.
Zzyzx Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Den er aldeles nydelig, rett og slett. Jeg blir ikke uvel, jeg synes bare den er vakker.
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Blir ikke uvel, eller føler meg ekkel, eller noe... Jeg føler meg bare drømmende, på en måte.
Xaphan Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har sett filmen, og jeg får en veldig ubehagelig følelse av denne musikken. Den er vakker, ja, men vil gå så langt som å si at jeg faktisk får vondt inni meg av å høre den. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har sett filmen. Synes musikken er utrolig nydelig. Den er nydelig på en litt vond måte, ja, men det er det mye musikk som er.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Jeg synes musikken er fin. Jeg likte veldig godt hip-hop-montaget de bruker mellom filmklippene også. Ooohh... Tappy got juice! Jeg elsker den reklame-greia også Morsom.
Raven Emerald Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Nå har jeg sett filmen, og blir fortsatt ikke uvel av låten. Skjønner ikke helt hvorfor noen blir det. Kunne vært interessant å få teorier på det, da. =)
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #12 Skrevet 8. mars 2011 Aldri blitt uvel, hørt mange ganger, glad i. Aldri sett filmen, skal se
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #13 Skrevet 8. mars 2011 Aldri blitt uvel, hørt mange ganger, glad i. Aldri sett filmen, skal se Filmen er fiiin.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. mars 2011 #14 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg blir guffen og litt uvel av å høre denne sangen. Jeg vet ikke om det er pga jeg har sett filmen, og at jeg kobler sangen til filmen, eller om det rett og slett er sangen som er litt "ekkel". Dere som IKKE har sett filmen, evt hørte sangen først, blir dere litt uvel av å høre på sangen? Ikke slik at dere blir kvalme, men at det er noe ved denne sangen som gjør at dere ikke er helt komfortable? Jeg merker bare at jeg blir litt guffen av sangen. Men jeg syntes også at filmen er guffen (Og veldig veldig bra) http://www.youtube.com/watch?v=zE-rD8vcY4U Har samme følelse som deg. Blir guffen av den melodien og det er garantert fordi jeg kobler den til filmen. Verste av alt var at jeg la meg rett etter å ha sett den og hadde ufrivillig fått den på hjernen, og hadde dermed bilder i hodet av ekle scener fra den filmen, spesielt med de hallusinasjonene til hun mora. Var dritekkelt. Var redd for å sovne den natta. men sangen er egentlig fin da. Samme følelsen har jeg av melodien til antichrist. Den er fin, men er guffen pga filmen. Mener sølvguttene sang den i jula... Endret 8. mars 2011 av BettyBoop28
Tingeling1983 Skrevet 8. mars 2011 #15 Skrevet 8. mars 2011 (endret) husker ikke så mye av filmen lengre, siden det er så mange år siden jeg så den, men elsker fortsatt sangen. husker jeg digga filmen. blir ikke spesielt guffen av låta, men den gir en litt merkelig/mystisk/dramatisk stemning. den er fantastisk som trailer musikk og jeg har selv brukt det i en egenproduksjon. -det er tidenes minst originale trailer soundtrack, but who cares når den bare passer! :gjeiper: Endret 8. mars 2011 av Tingeling1983
cyanid Skrevet 8. mars 2011 #16 Skrevet 8. mars 2011 Litt sur og lei, siden ALLE 2012-youtubevideoer bruker den (bortsett fra de som har brukt den i matrix istedenfor ) Og veldig traumatisert, for jeg så denne filmen alene da jeg hadde røykt, og fikk så utrolig vondt av alle sammen at jeg gråt meg i søvn og drømte jeg fikk samme såret som jaret leto får i armen, på magen min, og plutselig hoppet det en jordrotte ut av såret. Men ellers er sangen veldig bra, men å føde jordrotter ut av navlen og alt som minner meg på det, gjør meg uvel...
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. mars 2011 #18 Skrevet 8. mars 2011 Litt sur og lei, siden ALLE 2012-youtubevideoer bruker den (bortsett fra de som har brukt den i matrix istedenfor ) Og veldig traumatisert, for jeg så denne filmen alene da jeg hadde røykt, og fikk så utrolig vondt av alle sammen at jeg gråt meg i søvn og drømte jeg fikk samme såret som jaret leto får i armen, på magen min, og plutselig hoppet det en jordrotte ut av såret. Men ellers er sangen veldig bra, men å føde jordrotter ut av navlen og alt som minner meg på det, gjør meg uvel... Shit. Høres jævlig ut.
cyanid Skrevet 11. mars 2011 #19 Skrevet 11. mars 2011 Hohoho it's what makes me feel alive, og veldig glad når jeg våkner opp uten å ha drømt sånt :D ;D
Vulpes Skrevet 11. mars 2011 #20 Skrevet 11. mars 2011 Jeg synes det er en veldig fin melodi (og film), men jeg skjønner hva du mener. Jeg forbinder melodien med filmen, og blir ikke akkurat uvel, men kommer i en spesiell og litt dyster "stemning".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå