Seroquel Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Jeg har generell studiekompetanse og har et karaktersnitt på 4.1. Har tidligere begynt og avsluttet et år på høgskole. Skoleåret 07/08. Etter at jeg sa opp plassen min på høgskolen, jobbet jeg som assistent. Kontrakten sier o1.02.2008. Den 05.10.2009 begynte jeg som lærling, var ferdig 17.01.2011. Jobber nå som fagarbeider. Er født i 1988. Greia er: Har søkt på høgskolen igjen , men klarer ikke helt å forstå meg på de poengberegningsoppleggene. 41 karakterpoeng + alderspoeng + poeng for å ha tatt fagbrev i etterkant = ? Har jeg forstått det riktig? Håper noen kan hjelpe meg! Endret 6. mars 2011 av Seroquel
Seroquel Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2011 Ser ut som det stemmer for meg Takk for svar Men klarer ikke regne sammen sluttsummen Hvor mange poeng har jeg? Føler meg ikke særlig smart akkurat nå nei
Kelsier Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Hmm. Du får to alderspoeng hvert år fra og med året du fyller tjue. Så det blir vel 6 alderspoeng hvis du er født -88. Dermed har du 47 poeng + poeng for fagbrev. Akkurat hvor mye det er vet jeg ikke, men det kan du finne ut her. (Avhenger av om det er i reform 94 eller Kunnskapsløftet) Håper det hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå