AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hei. Jeg har nå sittet i over en time for å finne ut av bonus siden til SAS.. Jeg er mye ute å reiser, så jeg samler opp bonuspoeng som jeg en sjelden gang får tid å bruke. Men det er ikke så lett som SAS skal ha det til. Jeg logger inn på siden, så skal jeg begynne å navigere meg mellom de forskjellige tilbudene, samtidig så er det jo greit at jeg får reise når jeg skal/vil/kan. Men SAS er ikke enige i dette, de mener at siden jeg skal bruke bonuspoeng så må jeg reise når det passer dem. OK! Det er greit. Men hvorfor i alle dager er det så vanskelig å få oversikt over bonuspoengene sine, hvorfor har ikke SAS en e-post adresse som man kan sende en klage til. Hvorfor er eurobonus siden til SAS så utrolig lite samarbeidsvillig som jeg har opplevd den. Jeg fikk forsåvidt ikke lov å forandre mitt passord når jeg prøvde. Fikk opp samme feilmeldingen uansett hvilket passord jeg skrev inn. Jeg begynner å tvil på SAS og eurobonus opplegget de tilbyr reisende. Det virker ikke som de vil at man skal bruke det. Noen andre som har kjennskap til siden jeg tar opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå