Gå til innhold

Volumprodukter til oss med langt og fint(tynt) hår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ganske fint, tynt, halvlangt hår uten noe fall. Trenger derfor tips til volumprodukter som funker, altså som løfter håret litt opp. Helst noe som funker uten at jeg er nødt til å vaske og føne håret for at produktet skal virke.

Har prøvd osis dust it, og det fungerer til en viss grad, men vil ha flere tips!

Har hørt om en spray fra Pureoloy som visstnok skal få håret til å føles større og mer volumiøst, noen som vet om denne funker?

Hva med disse tekstursprayene fra Define, gir de mer volum?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KMS som volum-balsam er i alle fall genial.

Skrevet

tigi sin rosa volumspray, den er ikke så dyr selges i frisørsalongene, kan sprayest i hårbunnen i vått og tørt hår, den er super! :-)

Skrevet

Funker den litt som hår-pudderet oasis det eller??

Skrevet

Føn med rundbørste... jobb,men beste resultatet for volum. Ha volum mousse i halv tørt hår og litt varme beskyttende produkt , og get started !

Skrevet

Björn Axen har en god root lifting spray :) Prøvd den?

AnonymBruker
Skrevet

tigi sin rosa volumspray, den er ikke så dyr selges i frisørsalongene, kan sprayest i hårbunnen i vått og tørt hår, den er super! :-)

Denne har jeg, men føler håret blir mer flokete i stedet for å bli "løftet opp." I tillegg så stinker den..

AnonymBruker
Skrevet

Björn Axen har en god root lifting spray :) Prøvd den?

Den har jeg ikke prøvd, kan den brukes i tørt hår? Er det billigere å kjøpe på nettet enn i butikk kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

KMS som volum-balsam er i alle fall genial.

Hmm. Er den uten oljebaserte sulfater og annet dritt? Kan jeg kjøpe den i butikker eller er d billigere på nettet?

Skrevet

Denne har jeg, men føler håret blir mer flokete i stedet for å bli "løftet opp." I tillegg så stinker den..

bruker du den bare i hårrøttene eller bruker du den i hele håret?

jeg bruker den ofte i salongen er det produktet vi har som gir mest volum når man skal style det :-) vist du bruker volumbørste i tilleg til den så blir det saker, ellers kan du blande den litt med ett annet volum produkt tigi har kommer ikke på hva det heter akuratt no, men det er en lilla rosa flaske med en sån "drikkeflaske tut" på :-)

AnonymBruker
Skrevet

bruker du den bare i hårrøttene eller bruker du den i hele håret?

jeg bruker den ofte i salongen er det produktet vi har som gir mest volum når man skal style det :-) vist du bruker volumbørste i tilleg til den så blir det saker, ellers kan du blande den litt med ett annet volum produkt tigi har kommer ikke på hva det heter akuratt no, men det er en lilla rosa flaske med en sån "drikkeflaske tut" på :-)

Jeg pleier å bruke den i tørt hår. Løfter håret opp og sprayer litt. Bør jeg gre gjennom alt håret etterpå, eller hvordan gjør jeg det "optimalt"?

Mener du tigi bed head small talk, den lilla runde flasken? Den har jeg også. Hvordan mener du jeg skal kombinere de to produktene? Smalltalk hjelper litt, men den må jo vel brukes i vått hår?

Skrevet

Jeg pleier å bruke den i tørt hår. Løfter håret opp og sprayer litt. Bør jeg gre gjennom alt håret etterpå, eller hvordan gjør jeg det "optimalt"?

Mener du tigi bed head small talk, den lilla runde flasken? Den har jeg også. Hvordan mener du jeg skal kombinere de to produktene? Smalltalk hjelper litt, men den må jo vel brukes i vått hår?

bad head tigi

superstar hette den vist den jeg mente hehe

det er bare å trikse og mikse med produkter så får man det resultatet man ønsker :-)

men ja man børr egentli for å få mest mulig effekt bruker det i tildeles vått/fuktig hår

eller blir det vel kanskje litt klissette, jeg har faktisk ikke prøvd produktene i helt tørt hår, men det sies at det skal gå fint. :-)

Skrevet

Blir resultatet litt "trått" som etter saltvannspray eller blir det bare litt stivt?

Skrevet

ops det var SUPERSTAR™

Queen For a Day Thickening Spray

jeg mente ikke den som står volumspray på, selv om den er for volum denne også, hehe.

går litt i surr her, vi har ikke alle bad head sine produkter i salongen så får ikke med meg at det var noe annet som hette det også xD

Skrevet

Kan du legge ved en link?

Skrevet

Bjørn Axen volumtang og volumpudderet/volumpulveret yil Maria Nila (samme som Osis Dust it, bare litt lettere konsistens og mye bedre doseringsmekanisme)

Fungerer bra det :)

AnonymBruker
Skrevet

Bjørn Axen volumtang og volumpudderet/volumpulveret yil Maria Nila (samme som Osis Dust it, bare litt lettere konsistens og mye bedre doseringsmekanisme)

Fungerer bra det :)

Volumtang høres spennende ut, kan du linke til denne? :)hvor får man kjøpt den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...