AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hei hei, jeg har en "venn" som ble dumpet av dama han hadde vert sammen med siden ungdomskolen, nå fester han og drikker og går ut hver helg, i begynnelsen for å vere fri og frank. Men så ble han lei og ville ha seg kjæreste, noe han ikke kunne finne på byen. De eneste jentene han fann var bare hypp på en ting.. og stakkaren spørr jo meg om hjelp, jeg har da vertfall ikke peiling, møteplassen og de internett date sidene er folk i gjennomsnittsalder mye eldre enn han. så da har jeg ett spørsmål til dere, hvordan kan folk i 18-25 års alderen finne den rette? tar i mot alt av tips og forslag :-)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 I den alderen møter man vel oftest nye mennesker gjennom studieliv og fritidsaktiviteter.
sunnyside Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Kommer vel an på hva slags interesser han har! Holder han på med noen spesielle aktiviteter? Hobbyer?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Kommer vel an på hva slags interesser han har! Holder han på med noen spesielle aktiviteter? Hobbyer? han er vel mer sånn musikk og film type, han liker å synge han hørst ut som john mayer :-) eller har han veldi godt humør han liker og tulle og gape seg som jeg ville kalt det.. jeg vet ikke helt han former seg veldi etter den han er med tror jeg..
chui Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Studerer han? Han bør utvide omgangskretsen sin ved å bli med på vors hvor han ikke kjenner så mange osv. Er jo mange jenter på fest/vors/byen som også ser etter kjæreste.
sunnyside Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Er han student? Er han med i noen gruppeaktiviteter av noen slag? Det er hvertfall gode steder å møte noen; gjennom felles interesser.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Er han student? Er han med i noen gruppeaktiviteter av noen slag? Det er hvertfall gode steder å møte noen; gjennom felles interesser. han ble ferdi på videregående på 2 år han så han er ferdi med lærlingtiden sin nå så er ikke inne i noe studentmiljø eller noenting som helst, kommer fra en ganske liten plass også. syns igrunn det er litt vansklig, glad jeg ikke er i hans sitvasjon.
sunnyside Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Men han bor i by nå? Jeg ville undersøkt om det ikke er noen andre grupper av noe slag han kan melde seg inn i, eller så er det som chui sier; utvid omgangskretsen sin! Vær aktiv, og vær med på ting.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 ja jeg har også sagt til han at han må vere med på ting men det er når han spørr meg hva da at jeg begynner å nøle.. han bor i en liten by men det er ikke noe særli fritidsaktiviteter for folk over 18 noen steder igrunn som jeg har hørt om vertfall? utenom å gå på byn, og det tror jeg han er begynt å bli ganske lei av stakkars.
sunnyside Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 Da er det nok litt vanskelig å komme med forslag altså....annet enn å utvide vennekretsen sin. Plutselig dukker det opp noen, der man minst aner det!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #13 Skrevet 6. mars 2011 Aktiviteter, skole, idrettslag, treningssentre, yoga, dykkeklubb, klatring, kampsport, populære feriesteder, butikken, i sosiale sammenhenger mm. Må være aktiv selv på andre arenaer for å møte folk Noe av det smarteste han kan gjøre er vel å begynne å arrangere litt forskjellig, for min del går det mye i grilling og sånt om sommeren mens jeg har mindre på høsten og vinteren siden jeg ikke er glad i alkohol. Og når du først er på forskjellige steder så er det viktig å bruke de menneskene du møter til å møte flere folk. "Hva skal du i helga?" -> "Vi skal det og det med noen venner, hva skal du?" -> "Jeg er ikke helt sikker enda, må finne på noe". Den siste gullarenaen er fjesbooken. Hils på venners venner
Hette Skrevet 15. mars 2011 #14 Skrevet 15. mars 2011 er jo mange i den alderen på møteplassen.no og sukker.no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå