Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Tjah... Jeg vil nå si at det faktisk er et godt tegn at han ville vente med sex. Det viser jo at han ikke tenker med "feil hode", som du sier. :blunke:

Egentlig ser jeg ikke helt problemet her... Du sier at du ikke er sikker på om du skal satse på han, siden han ikke har hatt noen seriøse forhold. På den annen side sier du at du nettopp har gått ut av et forhold selv, og ikke vet helt om du selv er klar til å satse.

Jeg lurer på om du muligens mer eller mindre ubevisst velger en potensiell "usikker" partner fordi du ikke føler deg helt klar til å satse selv enda?

Mitt råd til deg er å rett og slett nyte det å gå på date, bli kjent med en ny person, ha det gøy, osv... Ta det litt med ro, ikke stress så mye. Så kan dere jo ev. se hvordan følelsene utvikler seg videre?

Skrevet

Jeg leste et godt råd en gang. (Tror det var Åsa Rytter Evensen som hadde skrevet det.)

Du bør lytte til din aller første magefølelse. Nå har dere møttes noen ganger, og dere har tent en lite gnist. Men tenk tilbake; hva sa magefølelsen din deg om han før?

Jeg har personlig erfaring med at det er lurt. De to første gangene jeg møtte min eks, var jeg ikke spesielt imponert. Det var liksom noe som ikke stemte helt. Men så ble vi forelsket, og da var det ingen vei tilbake. Forelskelse gjør som kjent blind!

Det at du er så usikker nå, forteller deg kanskje at dette ikke er det rette? (Personlig er jeg også skeptisk til "gammelungkarer")

Nei, lytt til intuisjonen din du! Og lykke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

har kanskje ikke noen råd, men i allefall 2 erfaringer å dele med deg: Både jeg og ei venninne av meg har vært borti tilsvarende typer. Han jeg var sammen med var en skikkelig ungkar og sprellemann; morsom, sjarmerende og forelsket i meg (sa han), men han ville vente med sex til vi var helt sikre på hva vi ville. I begynnelsen syntes jeg det var en sjarmerende egenskap og vi hadde det lenge fint og hyggelig uten sex. Men, for å si det sånn, det varte og det rakk (6mnd). Jeg begynte for alvor å lure på om det var noen fysiske problemer han ikke fortalte meg om :o . Fikk hele tiden beskjed om at han ville vente, men, vel, ja, jeg var vel ikke tålmodig nok.

Min venninne opplevde også at en fyr hun var sammen med ville vente med sex til han var klar for å binde seg. Det viste seg snart at gutten var sterkt bundet til sin mor, og....ja, man kødder ikke med morsbindinger.

Så, jeg får dårlige vibber når jeg hører om daten din, men det kan jo hende at det ordner seg likevel....

Skrevet

Min erfaring er at man relativt raskt merker om det er åpning for noe mer seriøst når man treffer single, glade 30- åringer :lol: . Enten så får de/vi "angst" med tanken på fast forhold og evt. barn eller så er de/vi superklar for et forpliktende forhold. Det virker som om alt blir veldig svart/ hvitt og enten/ eller når man passerer en magisk aldersgrensen.

Du skjønner sikkert snart hvilken "kategori" han du har truffet befinner seg i, spørsmålet er kanskje hvor du befinner deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...