AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har prøvd lenge å gå opp ivekt. Det har jeg vel klart, men problemet er at jeg viste ikke at man måtte trene å for å gå opp i vekt. Jeg har kun spist masse. Dessverre så har fettet samlet seg på rundt magen Har et dekk rundt kan man si. Har en liten bulk foran og ekstra fett på siden og bak hvis dere skjønner. Spørsmålet mitt er nå om åssen jeg kan få fjernet magefettet? Har hørt at det skal hjelpe med å løpe? Har tenkt til å løpe ute når all snøen bare smelter. Men jeg gidder ikke å gjøre hvis det bare er bortkastet. Noen som kan komme med noen råd?
Stellia Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Det er ikke mulig å punktforbrenne. Dvs., man kan ikke velge selv hvor fettet skal reduseres. Dersom du har vært veldig undervektig, er det normalt at mye av fettet lagres på magen. Det vil etterhvert stabiliseres.
Tullepia Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har prøvd lenge å gå opp ivekt. Det har jeg vel klart, men problemet er at jeg viste ikke at man måtte trene å for å gå opp i vekt. Jeg har kun spist masse. Dessverre så har fettet samlet seg på rundt magen Har et dekk rundt kan man si. Har en liten bulk foran og ekstra fett på siden og bak hvis dere skjønner. Spørsmålet mitt er nå om åssen jeg kan få fjernet magefettet? Har hørt at det skal hjelpe med å løpe? Har tenkt til å løpe ute når all snøen bare smelter. Men jeg gidder ikke å gjøre hvis det bare er bortkastet. Noen som kan komme med noen råd? Det er riktig som du sier: For å gå opp i vekt på en sunn måte må man trene - helst styrketrening. Jeg vil anbefale at du enten løper, sykler, svømmer eller bruker ellipsemasking noen ganger i uka. I tillegg bør du trene styrketrening en til to ganger i uka (det øker forbrenningen, og det bygger muskler som gjør at du går opp i vekt på en sunn måte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå