Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Cæm
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har det litt på samme måte, hun er ganske trang og jeg er vel større enn normalen (22 cm, 15 cm omkrets). Det er selvfølgelig sykt digg, men begge kommer veldig fort da :P

Men, det som hjelper oss er å bruke mye glidemiddel, rett og slett. Vi har også prøvd å varme henne opp med en stor dildo som er tykkere enn min i omkrets, slik at hun er litt videre under samleie.

Gjest Fikira
Skrevet

Kjenner meg igjen, men ser ikke på det som et problem.

Godt å være helt utslitt når man er ferdige også =)

Skrevet

Jeg blir veldig våt, så jeg tror ikke glidemiddel har noe for seg : -p

Utslitt når vi er ferdige ja... jeg blir utslitt etter et par minutter jeg :P Men holder selvsagt ut mye lengre da ;P

Har dere forresten noen ridetips? :P Alle gutter liker å bli ridd har jeg inntrykk av, men jeg synes det er dritvanskelig. Finner ikke rytmen på en måte... det blir ikke noe jokking opp og ned iallefall.. frem og tilbake funker mye bedre :P Men det virker jo som guttene er fornøyde med det forsåvidt. .

Nå høres jeg sikkert ut som en fjott som ikke kan noe, men det får så være :D

Gjest gjest
Skrevet

Det høres ut som dere ikke kommuniserer så godt under sex , hvis han ikke greier å roe seg såpass at det blir bra for deg.

Så jeg tror det er han som trenger å lære seg hva han må gjøre annerledes, og ikke du...

Han må ta det ekstreemt rolig i bynelsen. Hvis det går bra for deg kan han øke litt på aktiviteten sin og se om du tåler det.

Når du kommer nærmere orgasmen din vil du nemlig tåle mer pga endorfiner som blir løst ut.

Så jeg tror han blir for mye for fort for en kvinne som deg.

Lære han å sakte seg ned til først å bare være inni deg, helt til du tåler litt bevegelser.

Og jeg har erfart at man tror alltid man er myye mer forsiktig enn man faktisk er, siden damer er så sensitiv.Derfor må han være ennå mer forsiktig enn han tror er nødvendig.Så kan han øke på litt når du tåler det.

Han må bare lære å være mer tålmodig, siden sånn forsiktig begynnelse er dine behov.

Det er jo ikke bare han som skal ha det bra, heller.

Lykke til

Hilsen en mann

Skrevet

Kommuniserer gjør vi.. jeg har aldri kommunisert så bra med noen. Vi har laaaaaangt forspill, og vi tar det ganske rolig. Det minner mer om elsking enn puling, for å si det sånn : -)

Gjest Gjest
Skrevet

Kommuniserer gjør vi.. jeg har aldri kommunisert så bra med noen. Vi har laaaaaangt forspill, og vi tar det ganske rolig. Det minner mer om elsking enn puling, for å si det sånn : -)

Da kan det jo kanskje hjelpe med å utvide seg selv litt før penetrasjon. Enten med en litt stor dildo eller noe annet som er større enn hans penis?

Skrevet

Det kan sikkert være en mulighet ja! : -)

Skrevet

Jeg er ganske trang, så det skal ikke mye til for å fylle meg. Derfor kjenner jeg VELDIG mye under sex, og kjenner veldig godt at g-punket blir stimulert hele tiden. Får ikke orgasme, men blir rett og slett helt utkjørt der nede. Klarer nesten ikke holde ut.. Jeg er mer enn våt nok, så det er ikke det :P Men er det noen andre her som har det slik? Det er jo veldig godt, men det blir nesten litt for mye... :P Det høres sikkert ut som et luksusproblem, men altså... ja :P I dag måtte vi bare avslutte, for jeg klarte ikke mer :P

Er det bare jeg som er slik, eller er det noen andre som kjenner seg igjen? : -)

Jeg har opplevd en del kvinner som har hatt det som deg. Det er ikke unormalt når det blir veldig mye stimulering. Det høres ut som dere har god kommunikasjon, og at dere er inne på noe, ettersom dere snakker om elsking, og ikke puling. Jeg må også ta det veldig pent i slike situasjoner. Heldigvis liker jeg det ømt og godt, da. Et tips kan være å trappe opp med knipeøvelser. Det høres ganske fjernt ut, men det kan sørge for at du blir flinkere til å slappe av i musklene, og ved å veksle på å knipe og slappe av, vil man ikke få denne intense stimuleringen hele tiden. Det har iallefall fungert på noen av mine kjærester.

Skrevet

Tråden ryddet for trakassering

Bond, mod

Skrevet

Det går forresten bare bedre og bedre. Måtte sikkert bare bli vant med utstyret hans... de andre jeg har hatt hat vært litt mindre, så ; -)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...