undrendemeg Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hei Jeg farget håret mitt fra bleket blondt til brunt.Eller mer grått, grønt og brunt :gjeiper: . Likte og bli mørk,men ikke fornøyd med selve fargen. kan jeg farge det på nytt med samme fargen? for da er det mørkt. eller vil det bli omtrent likt? eller må jeg kjøre på farge med litt rødskjær? Eller må jeg gi slaget tapt og dra til frisøren? takk for svar:)
lumic Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Tror du bør gå til frisøren og få tilført en farge med rødpigmenter ;-) når du bleker håret fjernes nesten alle rødpigmentene og derfor blir håret grønt/grått når du har prøvd å farge det hjemme nå.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 du må ha litt røde pigmenter i håre ditt, det hjelper ikke så veldig å farge over det. Finn i såfall samme tone, med bare litt rødt i Men aller helst, stikk til frisøren og få en minicolor over med rødt i
Lykkelitenen Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Du kan prøve en minicolor med rødt i (f.eks viva) og så farge over med en nyanse lysere enn du vil ha det Da får du nøytralisert det grønne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå