AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Del Skrevet 6. mars 2011 Argh... Må bare få dette ut. Var på trening i dag. Og la merke til ei søt jente på tredemølla mens jeg trente. Kikket vel en del på henne. (Har en uvane med å kikke på pene jenter) :gjeiper: Regner med hun la merke til dette.. Jeg er elendig til å tolke signaler fra jenter, så vet ikke om hun kikket på meg eller ikke. Men fra avstand kunne jeg se henne smile. Vet ikke om det var pga at jeg kikket på henne eller hvorfor. MEN, når jeg skulle ta sit ups så skulle hun også ta sit ups.. Ikke rett ved siden av, men litt lenger vekk. Når jeg var ferdig med treningen satt jeg ute i resepsjonen og leste et blad mens jeg ventet på bussen. Da kom jo selvfølgelig hun også ut. Hun gikk forbi meg og satt ved et annet bord.. (Hvis jeg tolker dette riktig så ønsket hun at jeg skulle ta kontakt.. NOE JEG IKKE KLARTE Å GJØRE) Etter en stund tok hun sakene sine og gikk hen til bussstoppet.. Dumme meg følgte etter henne.. Heldigvis så jeg henne på busstoppet. Det eneste jeg klarte å si da var: "Vet du når bussen går?" Hun svarte med og si "om fem minutter"... og smilte... DET VAR ALT JEG KLARTE Å SI.. DUMME DUMME MEG. Hvor er selvtilliten når jeg trenger den.. Pokker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg kan nok dessverre ikke trøste deg, TS. For jenter tenker sjelden, "åh, så søt han var som var så nervøs". Jenter tenker heller, "uff, det der var ikke en skikkelig mann". :-/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg kan nok dessverre ikke trøste deg, TS. For jenter tenker sjelden, "åh, så søt han var som var så nervøs". Jenter tenker heller, "uff, det der var ikke en skikkelig mann". :-/ Nettopp... Jeg har skjønt det. Selvtillit, selvtillit, selvtillit er det som funker. Helt enig. Jeg dreit meg ut!!! Der gikk den sjansen i dass. Blir flaut å se henne neste gang på treningssenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolll Skrevet 6. mars 2011 #4 Del Skrevet 6. mars 2011 Unnskyld, men det er da virkelig ikke sant ! Noe av det jeg synes var mest sjarmerende med typen i starten var da at han virket så sjenert, men hyggelig interessert 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 6. mars 2011 #5 Del Skrevet 6. mars 2011 Enig med Troll! Og jeg fatter ikke hvorfor du kaller dette dagens flause. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 6. mars 2011 #6 Del Skrevet 6. mars 2011 Slik jeg ser det, så har du 2 alternativ: 1. Dynge deg ned i negative setninger som "jeg har ikke selvtillit nok", og "jeg skulle jo tatt sjansen". 2. Bruke tiden til neste gang til å pønske ut hva du kan si til henne. Toget er sikkert ikke gått enda, du kan jo prøve igjen neste gang du ser henne? Ikke tenk på at det er "flaut", tenk heller på det som neste mulighet. Lykke til 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Del Skrevet 6. mars 2011 Følte bare at jeg fikk et "slag i ansiktet", siden jeg ikke klarte å åpne munnen min og si mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 6. mars 2011 #8 Del Skrevet 6. mars 2011 Dette går nok bra. Det kommer selvsagt veldig ann på om du spurte henslengt, eller om du svettet, stammet og kikka i gulvet, men i beste fall tenkte hun bare at du er litt hard to get/ikke var i flørtehumør akkurat da. Du har med andre ord fortsatt muligheten neste gang! Men da er det på tide å være litt tøffere. :gjeiper: Det verste du får er "nei", det beste du får er en søt kjæreste som du kan trene sammen med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seleneluna Skrevet 6. mars 2011 #9 Del Skrevet 6. mars 2011 Jaha? Det har jeg aldri tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 6. mars 2011 #10 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg falt for kjæresten min på grunn av den kleine, sjenerte måten han oppførte seg på i starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #11 Del Skrevet 6. mars 2011 Slik jeg ser det, så har du 2 alternativ: 1. Dynge deg ned i negative setninger som "jeg har ikke selvtillit nok", og "jeg skulle jo tatt sjansen". 2. Bruke tiden til neste gang til å pønske ut hva du kan si til henne. Toget er sikkert ikke gått enda, du kan jo prøve igjen neste gang du ser henne? Ikke tenk på at det er "flaut", tenk heller på det som neste mulighet. Lykke til Takk for svar. Er vel riktig det du sier. Jeg kan ikke tenke negativt nå, må bare fokusere på muligheter, framfor negative tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #12 Del Skrevet 6. mars 2011 Det finnes fler fisker i havet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #13 Del Skrevet 6. mars 2011 Det finnes fler fisker i havet Å ja ja... fullt av "fisker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 7. mars 2011 #14 Del Skrevet 7. mars 2011 Forstår deg så godt xD. Sliter litt med jenta eg liker no. Med andre går jo det helt fint, men hun setter jo meg ut så eg klarer ikkje helt å "slippe meg løs". Det er noe drit asso! xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest white tiger Skrevet 8. mars 2011 #15 Del Skrevet 8. mars 2011 For alt du vet så tenker denne jenta det samme som deg. Kanskje hun er oppgitt på seg selv for at hun ikke sa mer, stilte deg et spørsmål, osv. Ikke gi opp Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 8. mars 2011 #16 Del Skrevet 8. mars 2011 Hey mann, ikke depp over dette. Du har jo brutt isen, neste gang du ser hu så er det bare å gå bort å åpne som du hadde forestillt deg. Hu husker deg sikkert, så da blir det ikke fullt så skummelt å følge opp samtalen heller. Jenter er rare på det punktet. Uansett, lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 8. mars 2011 #17 Del Skrevet 8. mars 2011 Trøst deg med at "vet du når bussen går?" er mer enn de aller fleste tør å si til noen fremmede de synes er pene, i edru tilstand... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #18 Del Skrevet 8. mars 2011 Hey mann, ikke depp over dette. Du har jo brutt isen, neste gang du ser hu så er det bare å gå bort å åpne som du hadde forestillt deg. Hu husker deg sikkert, så da blir det ikke fullt så skummelt å følge opp samtalen heller. Jenter er rare på det punktet. Uansett, lykke til videre. TS her! Depper ikke. tvert imot. Er jo veldig mange andre pene jenter der ute.. Men var jo litt kjipt siden hun nesten hintet meg til å ta kontakt. Noe jeg sjeldent opplever. Håper jeg treffer henne igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #19 Del Skrevet 8. mars 2011 Trøst deg med at "vet du når bussen går?" er mer enn de aller fleste tør å si til noen fremmede de synes er pene, i edru tilstand... TS her! Hehe. Synes det var en ganske kjip åpningsreplikk siden busstavla sto rett fora nesa mi. Hehe. I det minste kikket hun opp og smilte til meg. At jeg ikke klarte å følge opp med noe mer sier vel litt. Andre der ute som også er nervøse når de treffer sexy jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 9. mars 2011 #20 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg syns du virker super koselig . Ta kontakt igjen neste gang du ser henne, hun husker deg garantert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå