Linkas Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Drøm 1: Jeg sitter på en trehvit krakk, på en liten "hylle" eller no sånt inne i en tunnel... Denne tunnelen er helt hvit og rund som en sykkelslange, med buet tak og bunn. Forran meg på gulvet vokser det en enslig Prestekrage. Det er en mann i tunnelen. Han er hvitkledd, ligner litt på Brutus i Skipper'n(for de som husker han, den slemme som prøver å stjele Olivia) og sleper med seg et tau. Dette tauet går gjennom hele tunnelen og endene er bundet fast i hverandre.. I starten er tauet tynt, som i et garnnøste. Men etterhvert eser tauet ut, det blir tyngre og dra for mannen. Til slutt har det est så mye ut at det fyller hele tunnelen, så mannen og Prestekragen blir knust... Så våkner jeg. Drøm 2: Jeg går i en labyrint. Veggene og gulvet er svart, men kanten på toppen er hvit.Først går jeg alene. Så får jeg følge med en elefant, type afrikansk(med andre ord, rimelig stor). Fargen på elefanten varierer mest mellom hvit, rød, sort og grå. Noen ganger andre farger... Først er labyrinten romslig å lett å leie elefanten gjennom, men jo lengre vi kommer, jo trangere blir det. Når jeg til slutt kommer frem til målet, så er gangene så trange at det skulle være fysisk umulig for elefanten og komme frem, men den trasker villig med fortsatt. Så kommer vi til utgangen. Det er en dør 3-4 meter oppe på veggen, og der skal jeg ha elefanten ut. Noe som jeg aldri har fått til før jeg har våknet. I andre drømmer så blir jeg jaget av div figurer. Alt fra smånisser/småfolk til troll, vampyrer og zombier. Ofte blir jeg skadet, skadet og drept eller så kommer jeg meg unna med store skader. Iblandt blir jeg jaget av f.eks tyskere i uniformer fra 2. verdenskrig, vanlige folk og andre ting som er helt banale... Som en gigantist tekanne... Hva kan dette bety? Eller er det bare at jeg har en veldig aktiv fantasi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå