AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 (endret) http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00774/Karoline_Dyhre_Brei_774917i.jpg Hva synes dere ? Img-tagger fjernet. Kråkesaks. Endret 6. mars 2011 av Kråkesaks
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Bra håndballspiller og pent ansikt, men for å kunne si noe mer må man nesten se litt mer lettkledde bilder
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Bra håndballspiller og pent ansikt, men for å kunne si noe mer må man nesten se litt mer lettkledde bilder Jeg tror ikke man finner særlige lettkledde bilder av Karoline D. Breivang ihvertfall ikke på nette
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg tror ikke man finner særlige lettkledde bilder av Karoline D. Breivang ihvertfall ikke på nette Hehe, nope, litt synd :gjeiper: Men jeg må nesten se kroppen til ei jente før jeg kan vurdere utseendet hennes.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Dritbra håndballspiller. Men hvorfor poste dette på Seksualitet? 1
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Dritbra håndballspiller. Men hvorfor poste dette på Seksualitet? Tja, ts ønsket vel å vite om vi syntes hun er sexy eller ikke. Som sagt, litt søt og med flott utstråling, men hvor sexy noen er kan man ikke vurdere før man i større grad ser kroppen.
Gjest HunterLady Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Har dere ikke sett henne i shorts og slikt da? Er mange som poster bilder av ansiktsvakre mennesker her inne. Det er da fullt mulig å si at ansikt er sexy uten å måtte se kroppen. Også må jeg bare tilføye at Karoline ikke finnes sexy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå