Gå til innhold

Å være naken eller å kle seg naken.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt/ung mann som er veldig nyskjerrig på hva jenter liker best og hva som tenner mest når det kommer til å vise frem kroppen sin.

Er det mest opphissende å begyne å kline med gutten hvis en jente er med hjem, og at man kler av hverandre etterhvert, eller kan det være opphissende å se et ronkeshow, før jenta har tatt av klærne, og at gutten etterpå begynner å kle av jenta mens han er naken, for så å slikke fitte og knulle, før jenta er helt naken?

Kan jenter av og til ha lyst på kosesex, eller liker jenta at gutten bestemmer oftest og sier 'sug meg', eller er det vanlig at jenta har så lyst til å suge, at hun begynner å ta av buksa til gutten uten å si ordentlig ifra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Alt til sin tid. Variasjon er nøkkelen.

• Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på hvordan forhold man har.

Om du drar med deg ei jente hjem fra byen og begge er halvfulle, ønsker jenta kanskje bare sex og ferdig med det. Og da kan du jo kle av deg klærne for henne og ta det litt kjapt i svingene.

Men er det ei jente som du har følelser for eller som har følelser for deg, kan man ta det mer rolig og innføre kosing, laaangt forspill. Da er det naturlig å kle av klærne etterhvert, og ikke dra i gang et strippeshow første gangen man har seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev det først innlegget i tråden, takk for svar, men jeg er ofte så trøtt før jeg blir kåt, at jeg av og til gang på gang ikke kjønner at jeg burde prøvd meg på jenter. Eller det kan være bare å prate med jenter jeg ikke har møtt før. Dra ut på byen og prøve å ha det gøy. Det er som at hjernen blir ganske sløv, og at jeg nesten plutselig ofte blir kåt.

Tenker med meg selv at det kan eventuelt virke å drikke en halv liter kaffe, spise en halv pose chilinøtter, og drikke to glass cola og rom, og at jeg da på en måte vet med meg selv at jeg bør dra ut på en halvbra konsert eller noe, for å prøve å være sosial.

Hvis jeg ikke har lyst til å dra ut, så er jeg ofte så seriøs og praktisk innstil i hodet at jeg synse det hele er bortkasta og veldig dyrt. Har jenter det også slik? Antar kanskje at gutt som jeg er blir småkorka i hodet av testosteron eller noe, men det kan vel ikke være galt egentlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Er enig med tears of the sun, litt roligere tempo passer bra for romantisk sex med partner, mens for ons så kan det være lurt å kle av seg først for henne.

Et par av mine ons har hvertfall satt prist på "gesten" at jeg kler av meg først. Jenter er også visuelle og kan fort bli kåte når de ser en naken mannekropp, så lenge man er noenlunde veltrent.

Gjest HunterLady
Skrevet

Umulig å svare på. Du bør nesten lære deg litt sosiale koder, slik at du kan lese bedre hvordan type jente du har med å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...