Gå til innhold

Bryllup i juni eller august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere giftet dere i juni eller august?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mer sommer i juni? Så jeg tror jeg hadde valgt juni, aller helst Juli kanskje? :)

Skrevet

JUNI :rodmer:

Finere natur med mer blomster i juni enn i August.

Man kan sende ut invitasjoner før folk bestiller ferie slik at de ikke er vekkreist den helgen. Langtreisende gjestene er ikke blakk etter fellesferien.

Man kan nyte sommeren som nygift.

• Liker 1
Skrevet

Vi skal gifte oss i begynnelsen av august. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• 3 uker senere...
Skrevet

ville gått for juni ja :) da skal vi gifte oss :) neste år:)

Skrevet

Juni - det er ofte så tidlig at mange ikke drar på ferie, masse fine blomster, muligheten til å være nygifte hele sommeren:) og, kanskje det er innbilning, men det er ofte fint vær tidlig på sommeren:) vi gifter oss i juni, men tenkte masse frem og tilbake før vi bestemte oss..

Skrevet

JUNI :rodmer:

Finere natur med mer blomster i juni enn i August.

Man kan sende ut invitasjoner før folk bestiller ferie slik at de ikke er vekkreist den helgen. Langtreisende gjestene er ikke blakk etter fellesferien.

Man kan nyte sommeren som nygift.

Dette kommer an på hvor i landet du gifter deg. Selv giftet jeg meg i juni fjor, men siden vi giftet oss i ei fjellbygd, ville det vært MYE mer blomster om vi hadde giftet oss i august!

Når det er sagt, så angrer jeg ikke på at vi giftet oss i juni, da. Det med blomstene var ikke så vesentlig. ;)

Skrevet

Kommer jo litt an på hva slags format dere skal ha. Skal dere være mye ute vil jeg faktisk anbefale august (dersom det ikke er for sent i måneden), fordi det ofte holder seg varmere utover kvelden.

Skrevet

Absolutt. Vi valgte august bevisst siden vi skal ha utevielse, og statistisk sett er været der vi skal holde bryllup aller best denne måneden, og særlig den datoen vi har valgt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi gifter oss i juli, mye fordi jeg har ferie da så jeg ikke skal tape for mye penger på å ikke jobbe.

Bor man i sør, så tror jeg august kan være en veldig fin måned å gifte seg i. Tror egentlig man må se hva som er mest praktisk for en selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...