AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Skal igjennom en cystoskopi i morgen. Jeg har fått mensen idag, og det jeg lurer på - går det likevel an å gjennomføre det?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 I utgangspunktet er det ingenting i veien for å ha cytoskopi under menstruasjon.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 I utgangspunktet er det ingenting i veien for å ha cytoskopi under menstruasjon. Føler meg litt roligere nå! Har venta på denne tiden i flere uker nå, og nå når jeg først har fått time så har så klart mensen kommet også.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Ah, skjønner den veldig godt. Vet selv hvordan det er å gå og vente. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Ah, skjønner den veldig godt. Vet selv hvordan det er å gå og vente. Lykke til! Takk for det! Gruer meg så utrolig, så blir bra å få det overstått!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Noen som kan komme med noen beroliggende ord til meg?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Hvor lang tid tar det før alt blir normalt nedentil etter en cystoskopi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå