AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg bruker å farge håret solblondt hos Hairport, og synes det er så vanskelig å få akkurat samme farge på etterveksten som ellers i håret.Det blir alltid så mye gulere på toppen. Har prøvd mange fargevarianter, men blir aldri fornøyd. Sist ble det blandet litt askeblondt i håret, og da var jeg grå! ganske lenge.. Nå er det veldig gult igjen. Hjelp..hva gjør jeg..da ikke frisøren vet nok om dette tydeligvis. Tror hun bruker naturfarger, da jeg ikke vil bleke det. Noen som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 det er jo helt utrolig, at en frisør ikke klarer å få til dette 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 det er jo helt utrolig, at en frisør ikke klarer å få til dette ja, det er jeg helt enig i
anonym93 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Jeg bruker å farge håret solblondt hos Hairport, og synes det er så vanskelig å få akkurat samme farge på etterveksten som ellers i håret.Det blir alltid så mye gulere på toppen. Har prøvd mange fargevarianter, men blir aldri fornøyd. Sist ble det blandet litt askeblondt i håret, og da var jeg grå! ganske lenge.. Nå er det veldig gult igjen. Hjelp..hva gjør jeg..da ikke frisøren vet nok om dette tydeligvis. Tror hun bruker naturfarger, da jeg ikke vil bleke det. Noen som kan hjelpe meg? hva er din naturlige hår farge da ? :-)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 hva er din naturlige hår farge da ? :-) Jeg er mørk blond, litt "kommuneblond"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå