Gå til innhold

Finger i rumpen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Som en annen har nevnt her, jeg ville garantert gitt deg juling, selv om jeg ikke slår kvinner til vanlig. Men akkurat det er så pass personlig at jeg ville nok reagert instinktivt. Rompen er et ut-hull, ikke et inn-hull. Bare så du har det klart for deg.

Jeg hadde ikke tatt i deg med en pinne en gang. Bare så du har det klart for deg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest mann
Skrevet

Liker mannfolk dette? Jeg har lyst og prøve det ut på typen min, men har aldri gjort det før. Jeg vil ha tips. Har lyst at han skal få verdens beste og sterkeste orgasme. Dessuten tenner det meg noe voldsomt.

Avtal det med han først da i tilfelle. Jeg ville ikke likt det!

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Som mange andre sier, avtal først ;)

Ellers ville jeg ihvertfall bekymret meg for "rester" der oppe o.l.

Gjest Gjesten
Skrevet

Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen siden dere vil utforske?

Jeg har en følelse at dette er noe folk har lyst til å prøve når de er 20-30 år. Etter dette har jeg aldri hørt om venner som vil teste ut sånn ting.

Jeg som gutt ville ikke likt å få en finger uanmeldt opp. Måtte i så fall være et ønske fra min side først. Hadde samboeren min stikki en finger opp i rompa ville jeg slite med å stole på hun igjen om det var uanmeldtt og spontant.

Gjest Sommerkåt gutt
Skrevet

Var dødskåt i sommer, og det var den varmen.

Har aldri hatt sex med en gutt, men fikk så lyst til å prøve.

Men hvor treffer man dem da?

Jo. På Naken-Huk hadde jeg hørt.

Gikk ut. Uff første gang jeg solte meg naken sammen med andre. Men det var faktisk temmelig digg. Så noen velstelte gutter rundt flaggstanga der nede. Tok med handkledet og gikk ned. Saken min var svulmet opp i halvstiv størrelse. Men hang dannet nedover da.

Så noen kikket på den. Og smilte. Jeg smilte litt flaut tilbake. La meg ned.

Etter en liten stund kom han som smilte bort, og spurte om også jeg var GAY?

..Æøææ. Nei. det er jeg ikke, men.... "Du har lyst å prøve?" fortsetter han setningen.

ææ ..nja?.. Hi hi, sier han også sier han du har litt fin pikk. Og tar hånden bort på den.

Jeg nekter ikke, og den svulmer enda litt til. Hans også. Men det er da massevis med folk rundt her. Vi kan stikke opp til meg, sier han, jeg bor bare 10 minutter unna.

...Jeg blir med. Ja, ja, vet alt er farlig, og jeg kan bli drept og alt det der.

Har da massevis med kondomer sier han, og ler. Vi tar på oss klærne og går til bilen hans.

Fremme bare kaster vi begge klærne, og han legger meg ned på sengen sin.

Den står rett opp, og hans også. Skulle vel dusjet, sier han, med dusjet for 2 timer siden,

Jeg også, fersk svette, sier han. Skal jeg suge deg? Plutselig å vi der i 69, og aldri har jeg hatt en varm kuk i munnen. Han vil massere meg, og han gjør det så deilig.

Jeg kjenner den stive piggen hans over stumpen min. Vil du ha den inn?

Sier ingenting jeg, men han skjønte vel det. Tar på massevis med glidekrem.

Sklir sakte inn. Kjenner jeg blir fylt ut. Sakte frem og tilbake. Dette var temmelig deilig. Nå kommer jeg snart. Vil du at jeg skal komme inne i deg, så du kjenner pumpingen?

Ja, sier jeg og det gåt ikke lang tid før jeg kjenner det rykker.

Han trekker seg ut, men jeg er fortsatt stiv. Han tar den i munnen og etter bare noe minutter er han stiv igjen. Jeg holder på å komme, og stopper opp. Vil se han komme en gang til. Runker og suger, helt til det er rett før. Da trekker han av kondomen og spruter. Holder på å sprekke av kåthet. Jeg må love å trekke av kondomen før det spruter.

HuuuH. Deilig å bli suget. Tilslutt må jeg bare rive den til meg, og rive av kondomen.

Kommer vel i 7-8-9 støt. Trodde den aldri skulle bli tom. Gjett om han måtte skifte sengetøy.

Har nå fått meg deilig jente. Men drømmen er et par til der alle kunne lekt med alle.

En skikkelig sjøsprøyt av en sæddose i munnen er toppen av alle drømmer.

Å prøve homsesex var da temmelig deilig, og å kjenne en varm stake inn og ut var digg.

Spesielt når det rykket i den da den kom.

Så en liten finger eller to i rumpa liker nok alle menn.

Men OK, kanskje spørre først, men ikke ta et nei for et nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...