Gjest Kate Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Liker mannfolk dette? Jeg har lyst og prøve det ut på typen min, men har aldri gjort det før. Jeg vil ha tips. Har lyst at han skal få verdens beste og sterkeste orgasme. Dessuten tenner det meg noe voldsomt.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Du burde spørre han om han har lyst før du gjøre det. Hvis du får lov så må du være forsiktig, bruk glidemiddel og stryk på utsiden, før du (etter en stund, når du merker at han slapper av) forsiktig lar en fingertupp såvidt gli inn. Ikke press for mye med en gang, bare lirk forsiktig, inn og ut, masse glidemiddel. Hvis du suger han samtidig og masserer ballene hans med ene hånden burde han være rimelig close to heaven. Husk å klippe neglene.
Gjest wahaj Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Noen menn liker det, andre ikke. Du burde først og fremst snakke med han om det, og ikke plutselig overraske han mens dere holder på. Noen liker også å bli befølt rundt åpningen, mens andre også liker å få finger inn.
Gjest SnakeOil Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Prøv rundt åpningen når du suger først og se hvordan han responderer, ikke penetrer før du har snakket litt om det iallefall Du kan jo evt bruke litt omvendt psykologi og si at DU har lyst til å prøve det og om han kan stille opp, så slipper han å si "ja, jeg vil gjerne ha en finger i rumpa" om han er sjenert. Edit: og lese denne linken for hvordan, men klipp negler osv først ja infolink Endret 6. mars 2011 av SnakeOil
Gjest Kate Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Takk for svar. Tror egentlig han har lyst og prøve, for jeg har så vidt nevnt det. Men jeg føler at han synes det er litt homofilt av han og ha lyst til det. Vil på en måte overbevise han om at det blir deilig, derfor er det fint med tips så jeg kan gjøre det best mulig for han. Jeg er ikke særlig begeistret for en fing oppi analen selv, så lurer litt på om det er bedre for en mann.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Takk for svar. Tror egentlig han har lyst og prøve, for jeg har så vidt nevnt det. Men jeg føler at han synes det er litt homofilt av han og ha lyst til det. Vil på en måte overbevise han om at det blir deilig, derfor er det fint med tips så jeg kan gjøre det best mulig for han. Jeg er ikke særlig begeistret for en fing oppi analen selv, så lurer litt på om det er bedre for en mann. Hvis han har lyst, er det bare å prøve deg frem! Først forsiktig rundt åpningen og bruk god tid og masse glidekrem! Hvis du runker å suger han samtidig og forsiktig åpner opp hullet hans og presser fingeren inn og lar den være der litt først! Hvis han er med på notene, kan du begynne å bevege fingern inn og ut og presse fingertuppen opp mot magen hans, da vil du finne en valnøtt stor klump som er hans g-punkt, (prostata) ca 5 cm inn i rumpa hans. Denne kjertelen kan du etterhvert massere ganske "hardt" obs, ikke negler!! Du vil garantert få reaksjon, han vil vri seg som en ål og få spasmer og sjelvinger og han vil garantert begynne med voldsom og høylytt stønning:) Dette vil garantert gi han de voldsommeste og sterkeste orgasmer ever. Dette er måten å få gutten til himmels på, og gi han orgasmer han aldri har opplevd før:) Du kan eksprimentere med flere fingre og forskjellige dildo, eller butplugs, han vil garantert digge deg:)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Som med alt, er dette trening, om han ikke er vant til dette, vil det ta flere sesjoner med korrekt stimuli før han nyter det, antakelig.
Gjest HunterLady Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Spør han først. Er selv sammen med en som er med på alt mulig slags kinky greier, men finger oppi rumpa vil han ikke ha! :gjeiper: Han sa at om jeg hadde gjort det uten å spørre, så hadde jeg fått juling! :gjeiper: Jeg har derimot prøvd d på han, etter et veddemål, men han var svært anspent og klarte ikke holde på ereksjonen mens jeg sugde han. Han var nok nervøs stakkars. Jeg har jo såååå store langefingre i forhold til penisen hans som skal trykkes opp i endetarmen min på nesten daglig basis!
Mann 42 Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Hvis han har lyst, er det bare å prøve deg frem! Først forsiktig rundt åpningen og bruk god tid og masse glidekrem! Hvis du runker å suger han samtidig og forsiktig åpner opp hullet hans og presser fingeren inn og lar den være der litt først! Hvis han er med på notene, kan du begynne å bevege fingern inn og ut og presse fingertuppen opp mot magen hans, da vil du finne en valnøtt stor klump som er hans g-punkt, (prostata) ca 5 cm inn i rumpa hans. Denne kjertelen kan du etterhvert massere ganske "hardt" obs, ikke negler!! Du vil garantert få reaksjon, han vil vri seg som en ål og få spasmer og sjelvinger og han vil garantert begynne med voldsom og høylytt stønning:) Dette vil garantert gi han de voldsommeste og sterkeste orgasmer ever. Dette er måten å få gutten til himmels på, og gi han orgasmer han aldri har opplevd før:) Du kan eksprimentere med flere fingre og forskjellige dildo, eller butplugs, han vil garantert digge deg:) Det er ikke akkurat noe universelt med å få nytelse av det du beskriver her. Jeg var sammen med en jente en gang som hadde det for seg at anal stimulering av meg var noe vi absolutt burde forsøke. Men jeg syntes ikke det var noe godt i det hele tatt. Det var ikke vondt eller ubehagelig. Det var bare ingenting.
Gjest Katten. Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Pfft, trenger ikke klippe neglene. Trenger heller ikke spørre ham først. Det du gjør er følgende: Bind ham fast i en posisjon a la hos gynekologen. Ta fram din gigantiske svarte strap-on som måler 24cm i lengde og 22cm i omkrets (takler HL det, må jo mannfolk også takle det!). Om han roper og får panikk, er dette bare en del av skuespillet - han tenner egentlig på det. Glidemiddel er oppskrytt - spytt litt rundt ræva hans (trenger egentlig ikke være i nærheten av inngangen. Gi ham forsåvidt ei stor klyse midt i ansiktet for godt hell). Kjør på. Jesus Maria og fanden hans oldemor, jeg tror jeg nettopp beskrev det jeg frykter nest mest i hele verden. 1
Gjest HunterLady Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Trenger heller ikke spørre ham først. Det du gjør er følgende: Bind ham fast i en posisjon a la hos gynekologen. Ta fram din gigantiske svarte strap-on som måler 24cm i lengde og 22cm i omkrets (takler HL det, må jo mannfolk også takle det!). Om han roper og får panikk, er dette bare en del av skuespillet - han tenner egentlig på det. Glidemiddel er oppskrytt - spytt litt rundt ræva hans (trenger egentlig ikke være i nærheten av inngangen. Gi ham forsåvidt ei stor klyse midt i ansiktet for godt hell). Kjør på. Jesus Maria og fanden hans oldemor, jeg tror jeg nettopp beskrev det jeg frykter nest mest i hele verden. Der beskrev du typen sitt mareritt også! Han er livredd for noe slikt. Men jeg hadde aldri turt å gjøre det. Han hadde seriøst drept meg ettepå, så kunne aldri sluppet han løs!! :gjeiper: Hehe, ja det må jo være likestilling! Kanskje jeg skal kjøpe en 22 cm dildo til han på kvinnedagen, som motvekt til strykejernet og strykebordet han skal kjøpe til meg. Men blir vel å gå utover meg selv det... HmpF!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 7. mars 2011 #13 Skrevet 7. mars 2011 Det er ikke akkurat noe universelt med å få nytelse av det du beskriver her. Jeg var sammen med en jente en gang som hadde det for seg at anal stimulering av meg var noe vi absolutt burde forsøke. Men jeg syntes ikke det var noe godt i det hele tatt. Det var ikke vondt eller ubehagelig. Det var bare ingenting. Ikke sikkert det funker på alle, det funker garantert på meg, føler jeg nesten skal daue og har svima av flere ganger når de sterkeste orgasmene kommer Beskrev at hun sef må prøve seg frem på han og se hvordan han reagerer, før hun kjører på
Gjest jeansutt21 Skrevet 7. mars 2011 #14 Skrevet 7. mars 2011 Trenger heller ikke spørre ham først. Det du gjør er følgende: Bind ham fast i en posisjon a la hos gynekologen. Ta fram din gigantiske svarte strap-on som måler 24cm i lengde og 22cm i omkrets (takler HL det, må jo mannfolk også takle det!). Om han roper og får panikk, er dette bare en del av skuespillet - han tenner egentlig på det. Glidemiddel er oppskrytt - spytt litt rundt ræva hans (trenger egentlig ikke være i nærheten av inngangen. Gi ham forsåvidt ei stor klyse midt i ansiktet for godt hell). Kjør på. Jesus Maria og fanden hans oldemor, jeg tror jeg nettopp beskrev det jeg frykter nest mest i hele verden. Opplevde det du beskrev en gang, faktisk første gang jeg fikk oppleve å bli tatt i rumpa! Hadde akkurat fylt 18 og hadde truffet ei som var 5 år eldre enn meg, hun var lysten til å ta meg med strap on mens jeg var bundet, sa motvillig ja, men var jo kåt og lot henne kjøre på! Jeg blei bundet fast og fikk en strap on på ca 20 cm inn i meg, litt mindre enn den du beskrev! Trodde jeg skulle ha dødd, jeg hylte som en gal, faktisk av redsel og smerte, for hun kjørte den rett inn uten å være forsiktig i starten. Hun trodde jeg var gal av kåthet og bare kjørte på, jeg vrei meg å strammet kroppen av smertekramper og skreik som en gal, trodde jeg var ødelagt etterpå! Men allerede denne første gangen avsluttet vi med en helt syk orgasme som overdøvde den verste smerten Tok etpar dager før jeg var ok igjen, men nå bare digger jeg dette:)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #15 Skrevet 7. mars 2011 Noen liker, andre liker ikke. Finnes ikke noen fasiter her. Om ei dame hadde du lurt en finger opp der bak på meg hadde jeg blitt sint og det hadde like brått blitt slutt på sexen. Dersom en ONS så hadde hun enten gått rett ut døra eller jeg hadde forlatt stedet.
Kråkesaks Skrevet 7. mars 2011 #16 Skrevet 7. mars 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #17 Skrevet 7. mars 2011 finger i rumpen på en mann er ekkelt!!!! de som liker slikt er eklinger!!!! 1
Gjest Kate Skrevet 7. mars 2011 #18 Skrevet 7. mars 2011 Takk for enda flere svar. Det er jo klart det er individuelt. Eksen min var helt klar på at det kun var en utgang, mens min nåværende kjæreste føler jeg er mer åpen, så jeg får vell bare prøve meg frem. Det har jo såklart ikke noe for seg om han ligger helt anspent uten noen form for nytelse. Men det er jo tydeligvis noen som elsker dette her, og om min kjære får oppleve en orgasme som jeansgutt21 er jeg veldig fornøyd med meg selv.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #19 Skrevet 7. mars 2011 Jeg hadde ikke likt det. Som en annen har nevnt her, jeg ville garantert gitt deg juling, selv om jeg ikke slår kvinner til vanlig. Men akkurat det er så pass personlig at jeg ville nok reagert instinktivt. Rompen er et ut-hull, ikke et inn-hull. Bare så du har det klart for deg. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. mars 2011 #20 Skrevet 7. mars 2011 Jeg hadde ikke likt det. Som en annen har nevnt her, jeg ville garantert gitt deg juling, selv om jeg ikke slår kvinner til vanlig. Men akkurat det er så pass personlig at jeg ville nok reagert instinktivt. Rompen er et ut-hull, ikke et inn-hull. Bare så du har det klart for deg. Er ille å gjøre sånt uten å si fra eller spørre først. Man må jo vite at det er greit, hvis ikke er det et overgrep.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå