AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Ja selvfølgelig... Noen tips om selgere som er til å stole på?
Yasi Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Du finner en god del MAC på allcosmeticswholesale.com
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Denne nettbutikken har Mac, http://www.beautive.com/ og dem shipper gratis til Norge
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Tusen takk jenter (regner med dere er jenter.....)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Jeg synes ofte at de har så lite utvalg i pans/refills, noen som vet om en side (utenom ebay) som har godt utvalgi disse og som sender til Norge?
hufsa! Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Heia,SN har fått mere og mere mac,er jo helt supert.Spes øyenskygger.Grei nok pris og er jo superkjappe om man tar det som rek.sending.For vil jo alltid ha pakka fortest mulig.
Gjest Gaby Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Strawberrynet har 6 farger i refills. Vil ikke akkurat kalle det bra 1
hufsa! Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Strawberrynet har 6 farger i refills. Vil ikke akkurat kalle det bra [/q Hi hi ja, men maange av de andre,tenkte kansje ho bare tok de utav.Men sjønte ikke det du ;-)
Gjest Gaby Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 Jeg depotter selv, men det er jo veldig mye kjekkere å kjøpe refills. Hun over deg spurte jo spesifikt etter det også da.... Skjønte ikke det du
hufsa! Skrevet 12. mars 2011 #12 Skrevet 12. mars 2011 Jeg depotter selv, men det er jo veldig mye kjekkere å kjøpe refills. Hun over deg spurte jo spesifikt etter det også da.... Skjønte ikke det du Åjj.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #13 Skrevet 13. mars 2011 Hehe, ja, det var spesifikt refills jeg mente, gidder ikke å depotte når jeg kan kjøpe refills som er ferdige til å sette oppi paletten min.. :gjeiper: Men jeg synes det er litt dumt at det er så få nettsider som selger refills, og hvis jeg finner noen, har de bare noen ytterst få å velge i. Ser det er jo en del mer på ebay da, er det noen av dere andre så bestiller refills på nett? Og evt hvor? :-)
Gjest Gaby Skrevet 13. mars 2011 #14 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har kjøpt refills fra selgeren Pinkdaisygirls på ebay, veldig fornøyd med henne! Utvalget er ikke gigantisk, men det varierer jo litt hva de har inne.
Auri Skrevet 6. november 2011 #15 Skrevet 6. november 2011 Dytter denne, er også på leting etter sider de har godt utvalg av øyenskygge-refills.
lenechr Skrevet 7. november 2011 #16 Skrevet 7. november 2011 (endret) Britique har litt refills De shipper gratis til norge. Har kjøpt derfra selv Ellers virker det som om Pinkdaisygirls på ebay har endel, man må bare sende henne en melding å spørre om det Hun har værtfall hatt alt jeg har spurt henne om og hun er en trygg selger som jeg vet mange skjønnhetsbloggere anbefaler Endret 7. november 2011 av lenechr
Auri Skrevet 7. november 2011 #17 Skrevet 7. november 2011 Britique tar mer for enn refill en jeg må betale for det i butikk i Norge, så der gidder jeg ikke handle
Jade Skrevet 8. november 2011 #18 Skrevet 8. november 2011 Oj, 139,- var ganske dyrt ja. I Bergen koster det 105,- Jeg har kjøpt på eBay og AllCosmeticsWholesale. Ellers tror jeg du kan ringe MAC-butikker i Norge og be de sende (+ porto) om du ikke bor i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå