I0lsen Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hei vi er 3 venninner som skal til Kos i Hellas. Vi reiser rundt påskeferien. Vi har ikke vært der tidligere og har derfor en del spørsmål. Håper dere kan hjelpe oss med å svare på noen! - Philippion Hotell , har dere noen formeninger om det? Er det dårlig standard? Hvordan er rommene? - Har hørt at partyfaktoren er dempet ned en del de siste årene, stemmer det? - Noen forslag til gode utesteder? Dette blir en festtur! - Er det varmt i Hellas på denne tiden av året? Kan man sole seg ? - Er det dyrt med mat og alkohol? Ellers så tar vi gjerne i mot tips og forslag til hva som er verdt å se ! Og helt til slutt, er det noen andre som skal ned dit i påska?
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Vi skal dra i mai, så henger meg på her. Vi skal bo midt i byen ved havna på Astron hotel Bare fra sønd-tors så blir sånn miniuke. Phillippion er et 2 stjerners så jag hadde ikke forventet meg all verden, kanskje det er litt slitt og har enkel standard. Temp i mai er på gj.snitt 25 grader, så soling blir det. Hellas er ikke dyrt men tyrkia er f.eks litt billigere igjen. En pizza koster kanskje 50 kr, en øl 30. En biff koster rundt 100. Det er mye roligere i byen utenom sesong. Endret 6. mars 2011 av Vinnie
gjesdal Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 henger meg på her jeg. vi er to jenter som skal dit siste helgen nå i mai. Vi skal bo på Citi Live Hotel. noen som har erfaringer derfra? Hva er det vi MÅ ha med oss når vi er der?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå